نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ پخش قسمت آخر فصل دهم سریال The Walking Dead اعلام شد

شبکه‌ی AMC در پنل مجازی مردگان متحرک در رویداد کامیک-کان تاریخ پخش اپیزود پایانی فصل دهم سریال The Walking Dead را اعلام کرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه‌ی AMC از زمان پخش اپیزود نهایی فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) پرده برداشت. این قسمت برای پخش به‌عنوان یکی از اپیزودهای فصل ۱۰ برنامه‌ریزی شده بود، اما شیوع ویروس کرونا مانع از تحقق این امر شد و کار تولید قسمت پایانی در زمان معین به پایان نرسید. درعوض فصل دهم سریال The Walking Dead با قسمت پانزدهم با نام The Tower (برج) به کارش پایان داد و نمایش اپیزود پایانی اصلی که با نام A Certain Doom (عذابی مسلم) شناخته می‌شود، به زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۰ موکول شد.

با اینکه برنامه این نبود، اما اپیزود پانزدهم به پایانی نفس‌گیر و هیجان‌انگیز برای فصل ۱۰ بدل شد. در پایان این اپیزود بازماندگان خود را در بیمارستانی متروکه گرفتار می‌یابند و برای نبرد با بتا و دسته‌ی بی‌شمار نجواکننده‌ها آماده می‌شوند. البته برخی از کاراکترهای سریال در مکان‌های دیگری به سر می‌برند؛ مانند گروه یوجین که برای دیدار با استفانی راهی سفری می‌شوند و این بدان معنا است که تعداد بازماندگان در زمان مقابله با حمله‌ی قریب‌الوقوع نجواکننده‌ها از همیشه کمتر است. خوشبختانه انتظار می‌رود که مگی باری دیگر برای ایفای نقش در قسمت پایانی فصل دهم بازگردد، بنابراین کمک خوبی برای بازماندگان در راه است. به‌هرشکل باید منتظر ماند و دید که آیا مگی و دوست اسرارآمیزش به موقع برای کمک به دریل، کارول و بقیه‌ی بازماندگان در نبرد نهایی با نجواکننده‌ها از راه می‌رسند یا خیر.

در طول پنل مجازی مردگان متحرک در رویداد خانگی کامیک-کان اعلام شد که آخرین قسمت فصل دهم سریال The Walking Dead در ساعت ۵:۳۰ دقیقه‌ی ۱۴ مهر ۱۳۹۹ به وقت ایران (۲۱:۰۰ دقیقه‌ی ۴ اکتبر ۲۰۲۰ به وقت EDT) روی آنتن می‌رود و سریال The Walking Dead: World Beyond (مردگان متحرک: دنیای باقی) بلافاصله پس از آن در ساعت ۶:۳۰ دقیقه‌ی ۱۴ مهر ۱۳۹۹ به وقت ایران (۲۲:۰۰ دقیقه‌ی ۴ اکتبر ۲۰۲۰ به وقت EST) به نمایش در می‌آید. افزون‌بر این، شبکه‌ی AMC تریلر طولانی‌تر قسمت پایانی فصل ۱۰ سریال The Walking Dead را نیز منتشر کرده است که بازگشت مگی و صحنه‌های بیشتری از بتا در حال کسب آمادگی برای حمله را نشان می‌دهد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

شبکه‌ی ای‌ام‌سی ضمن انتشار تریلر طولانی‌تر و تعیین زمان پخش اپیزود نهایی فصل دهم سریال The Walking Dead اعلام کرد که شش قسمت دیگر به این فصل اضافه خواهد شد و در اوایل سال ۲۰۲۱ میلادی شاهد پخش آن خواهیم بود. این بدان معنا است که قسمت ۱۶ سریال «مردگان متحرک» دیگر پایانی بر فصل دهم نخواهد بود. بااین‌حال، فیلم‌نامه‌ی این اپیزود به گونه‌ای نوشته شده و فیلم‌برداری آن به‌نحوی انجام شده است که گویی با قسمت پایانی فصل ۱۰ سروکار داریم و براین‌اساس این قسمت شامل چنان جدال بزرگی است که به «نبرد نجواکننده‌ها» خاتمه می‌دهد.

همان‌طور که در تریلر تازه‌ی سریال The Walking Dead مشاهده می‌کنید، بتا و دسته‌ی پُرشمار نجواکننده‌ها در یک قدمی ورود به بیمارستان و رویارویی با بازماندگان هستند. علاوه‌بر این، بیمارستان متروکه به‌وسیله‌ی سیل عظیم واکرها احاطه شده است و هیچ راه فراری از آن وجود ندارد. دلیل تاخیر قسمت پایانی فصل دهم نیز ناتوانی سازندگان در تکمیل کارهای پس از تولید آن در زمان مقرر عنوان شده است که به گفته‌ی آن‌ها به جلوه‌های بصری گسترده نیاز داشت. تماشای انبوه واکرهایی که بازماندگان باید برای بقا با آن‌ها مبارزه کنند، نشان از این دارد که این اپیزود به تعهداتش عمل کرده است. همچنین باتوجه‌به اینکه اپیزود A Certain Doom برای بستن پرونده‌ی فصل دهم و پایانی بر نبرد نجواکننده‌ها در نظر گرفته شده بود، یک جنگ تمام عیار همان چیزی است که این قسمت به آن نیاز داشت.

مدتی قبل شاهد انتشار تریلر جدیدی از سریال The Walking Dead: World Beyond بودیم که وعده‌ی افشای حقایق پشت پرده‌ی ناپدیدشدن ریک گرایمز را به طرفداران می‌داد. همچنین در اوایل سال جاری نظریه‌هایی درباره‌ی شخص نقاب‌دار حاضر در اپیزود نهایی فصل دهم سریال The Walking Dead مطرح شد که از بازگشت یک کاراکتر مفقودشده حکایت داشت. نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، جاش مک‌درمیت، کریستین سراتوس، ست گیلیام، راس مارکواند، کاری پیتون، آوی نش، کالان مک‌اولیف، سامانتا مورتون، تورا برچ و کوین کارول از بازیگرانی هستند که در فصل دهم سریال The Walking Dead حضور دارند و به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده