نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

قلاب به نمایش درآمده در Halo Infinite در بخش چندنفره بازی حضور خواهد داشت

برخی از جزییات اضافه شده به بخش داستانی بازی Halo Infinite، با رویکردی متفاوت در بخش چندنفره نیز حضور خواهند داشت.

طی روز گذشته و با برگزاری رویداد معرفی بازی‌های کنسول ایکس ‌باکس سری ایکس، اطلاعات بسیار زیادی از بازی مورد انتظار Halo Infinite، ساخته استودیو 343 Industries منتشر شد. بااین‌حال سازندگان بازی نمایش آن را روی تنها بخش داستانی بازی متمرکز کردند و همچنان اطلاعات زیادی از بخش چندنفره‌ی بازی در دسترس نیست. حال طبق آخرین اخبار بازی، جزییات کوچک جدیدی از بخش چندنفره‌ی شوتر نسل بعدی شرکت مایکروسافت منتشر شده است. 

رئیس استودیو ۳۴۳ یعنی کریس لی، در سایت رسمی سری بازی Halo تایید کرد که برخی از آیتم‌های جدیدی که به بخش داستانی بازی اضافه شده‌ و در نمایش دیشب خودنمایی کردند، راه خود را به بخش چند‌نفره‌ نیز باز خواهند کرد. در صدر این آیتم‌ها، قلاب یا چنگک جالب مستر چیف قرار دارد که البته سازندگان از آن به‌عنوان «Grappleshot» یاد می‌کنند. درکنار این مورد، آیتم Drop Wall نیز به‌نظر می‌رسد که در بخش چند نفره حضور دارد. بااین‌حال، لی بیان کرد که طرز استفاده از این آیتم‌ها در بخش چندنفره ممکن است با آن‌چه که در دموی روز گذشته مشاهده کردیم متفاوت باشد. او در این مورد گفت: 

بله، محتوای جدید اضافه شده به گیم‌پلی سندباکس بخش داستانی، به بخش چندنفره نیز راه خواهند یافت. بااین‌حال، به‌دلیل اینکه این آیتم‌ها، آیتم‌هایی خواهند بود که باید از سرتاسر نقشه جمع‌آوری شوند، نحوه‌ی عملکرد آن‌ها نسبت به بخش داستانی متفاوت خواهد بود. 

مسترچیف با هلمت در دست گرفته در بازی Halo Infinite

باتوجه‌به اینکه بخش چندنفره سری Halo همواره روی برداشتن سلاح‌های مختلف از روی زمین تمرکز داشته است، شنیدن اینکه Grappleshot و DropWall به این بخش راه پیدا کرده‌اند موضوع چندان تعجب آوری نیست. استفاده از قلاب دربرابر دشمنان واقعی در این بخش به اندازه‌ی استفاده از آن دربرابر هوش مصنوعی مانند آن‌چه که در دموی روز گذشته مشاهده کردیم، جذاب به‌نظر می‌رسد.

به‌عنوان مثال بسیار جالب می‌شود اگر به‌وسیله‌ی این قلاب خود را به سمت بازیکن دیگری بکشیم و سپس یک نارنجک به او وصل کنیم و از او دور شویم. در کل استفاده از قلاب می‌تواند روش‌های مبارزه‌ی خلاقانه‌ای را با گیم‌پلی بازی اضافه کند. حال باید اطلاعات بیشتر از بخش چندنفره بازی ماند و دید که استودیو 343 Industries چه رویکردی را در قبال این بخش پیش گرفته است. 

بازی Halo Inifinite در تعطیلات امسال برای ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس ‌باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد. 

نظر شما در مورد استفاده از آیتم‌های جدید بخش داستانی در حالت‌های چندنفره بازی چیست؟ به نظر شما Grappleshot چه تغییراتی را به این بخش اضافه می‌کند؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده