// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

بسته الحاقی رایگان The Stir of Dawn حالت نیو گیم پلاس را به Blasphemous اضافه می‌کند

بسته الحاقی رایگان The Stir of Dawn قرار است محتویات جدیدی از جمله حالت نیو گیم پلاس را به بازی Blasphemous اضافه کند.

بازی Blasphemous یک اثر پلتفرمر خشن است که توسط استودیو The Game Kitchen ساخته شده است و سال گذشته توسط استودیو Team17 منتشر شد. استودیو The Game Kitchen به‌تازگی اعلام کرده است که یک بسته‌ی الحاقی رایگان به نام The Stir of Dawn اوایل ماه آینده‌ی میلادی برای بازی Blasphemous منتشر خواهد شد که در آن محتویات جدیدی را از جمله حالت New Game+ به بازی اضافه خواهد کرد. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدیدی که به‌تازگی با محوریت معرفی محتویات این بسته‌ی الحاقی منتشر شده است را تماشا کنید.

بسته الحاقی رایگان The Stir of Dawn که در تاریخ ۱۴ مرداد در دسترس قرار خواهد گرفت، بالاخره حالت نیو گیم پلاس را به بازی اضافه خواهد کرد. این حالت یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌ها از زمان انتشار بازی بوده  است. اگر مدتی می‌شود که بازی را تمام کرده‌اید، حالت New Game+ دلیل خوبی برای بازگشت به بازی است زیرا این حالت یک داستان جدید و باس‌های متعددی را نیز به بازی اضافه می‌کند.

یک سیستم جدید به نام penitence به بازی اضافه شده است که تعدادی انتخاب در اختیار بازیکن قرار می‌دهد. شما می‌توانید از بین سه گزینه مختلف یک حالت انتخاب کنید که هر یک از این گزینه‌ها bonus‌های مختلف و تأثیرات منفی مختلفی را به شخصیت شما اضافه می‌کند. بنابراین شما باید باتوجه‌به سبک بازی خود از میان این گزینه‌ها چیزی را انتخاب کنید. این سیستم کاملاً اختیاری است و می‌توانید اصلا تصمیمی نگیرید.

در بسته الحاقی رایگان The Stir of Dawn تغییراتی در مورد سیستم نقشه‌ی بازی، آیتم‌های جدید، تغییراتی برای ایجاد تعادل بیشتر و همچنین گزینه‌ی زبان اسپانیایی نیز به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Blasphemous هم‌اکنون روی پی سی، ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است و بسته الحاقی رایگان The Stir of Dawn در تاریخ ۱۴ مرداد به بازی اضافه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده