نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

مل گیبسون مدتی با ویروس کرونا درگیر بوده است

مل گیبسون سه ماه قبل به کووید 19 مبتلا شده و کار او به بستری شدن در بیمارستان کشیده بود.

با افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، هر چند وقت یک‌بار اخباری در مورد مبتلا شدن افراد معروف به این ویروس به گوش می‌رسد و این‌بار هم نوبت به مل گیبسون رسیده است تا خبر ابتلای او به کرونا را بشنویم. ولی تفاوت مل گیبسون با سایر ستاره‌های هالیوودی در اینجا است که او حدود سه ماه قبل به کووید 19 مبتلا شده بود و درحالی‌که کمتر کسی اطلاعی از این ماجرا داشت، رسانه‌ها به‌تازگی از آن مطلع شده‌اند.

به‌گفته‌ی یکی از نزدیکان گیبسون، این بازیگر و کارگردان برنده جایزه اسکار در ماه آوریل به کرونا مبتلا شده و این بیماری هم به جایی رسیده بود که گیبسون به مدت یک هفته در بیمارستانی واقع در لس‌آنجلس بستری شد و در آن مدت تحت درمان با داروی رمدسیویر بود؛ موضوعی که کمتر کسی از آن اطلاع داشته است، برخلاف خیلی از افراد مشهور که ابتلای آن‌ها به کرونا به سرعت اعلام شده بود.

تام هنکس و همسر او ریتا ویلسون از جمله اولین بازیگرانی بودند که به کرونا مبتلا شدند و سپس نوبت به افراد دیگری رسید از جمله ادریس البا، دنیل دای کیم (بازیگر کره‌ای سریال Lost)، پینک (خواننده برنده جایزه گرمی) و همین‌طور تهیه‌کننده‌ی بدنام هالیوودی یعنی هاروی واینستین که آزمایش کرونای او درحالی مثبت اعلام شد که در زندان به‌سر می‌برد.

مل گیبسون در ماه‌های اخیر درگیر حواشی مختلفی هم بوده و وینونا رایدر او را متهم به اظهارات ضدیهودی کرده است؛ موضوعی که باعث شده سازندگان قسمت دوم انیمیشن Chicken Run از او برای صداپیشگی شخصیت «راکی» استفاده نکنند و به‌سراغ گزینه‌ی دیگری بروند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده