// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۰

Next Up Hero و Tacoma بازی های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز

کاربران فروشگاه اپیک گیمز تا تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ماه می‌توانند جهت دریافت رایگان Next Up Hero و Tacoma از فروشگاه اپیک گیمز اقدام کنند. 

در فصل بهار بود که فروشگاه اپیک گیمز، تخفیف‌های Mega Sale خود را با محوریت ارائه بازی‌های ویدیویی با قیمتی مناسب‌تر را برگزار کرد. این در حالی است که هم‌اکنون تخفیف‌های تابستانه فروشگاه اپیک گیمز هم آغاز شده است و کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی‌های مورد علاقه خود را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنند. البته این تمامی مواردی نیست که برای کاربران درنظر گرفته شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های رایگان جدید فروشگاه اپیک گیمز هم مشخص شده‌اند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های Dungeon Crawler هستید، بازی Next Up Hero می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد که در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده است. این در حالی است که کاربران بازی‌های اول شخص ماجراجویی هم می‌توانند بازی Tacoma را تجربه کنند که توسط سازنده Gone Home توسعه داده شده است. 

در ادامه مشخص شده که تنها تا تاریخ پنجشنبه ۹ مرداد ماه (۳۰ ژوئیه) و ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران قادر به دریافت این دو بازی به‌صورت رایگان خواهید بود. همچنین بازی‌های هفته بعد هم مشخص شده است. در جریان هفته آینده، سه بازی رایگان برای کاربران درنظر گرفته شده است. از روز پنجشنبه ۹ مرداد ماه کاربران می‌توانند سه بازی 20XX، RPG Barony و Superbrothers: Sword & Sworcery EP را به رایگان دریافت کنند. 

در انتها اشاره کنم که کدهای تخفیف ۱۰ دلاری کاربران در جریان رویداد Mega Sale، تنها برای بازی‌هایی اعمال می‌شود که حداقل ۱۴.۹۹ دلار قیمت داشته باشند. همچنین این کدهای تخفیف تا تاریخ ۱۱ آبان ماه (یک نوامبر) اعتبار دارند و تخفیف‌های تابستانه فروشگاه اپیک گیمز هم تا تاریخ ۱۶ مرداد ماه جریان خواهد داشت. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده