نویسنده: سیدرضا نصری
// جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Warplanes: WW2 Dogfight؛ نبرد‌های هوایی جنگ جهانی دوم

Warplanes: WW2 Dogfight شما را به نبر‌های هواییِ پُر زد و خورد جنگ جهانی دوم می‌برد تا با هدایت انواع هواپیما‌ها، سرنوشت این جنگ‌های بزرگ را رقم بزنید. با معرفی بازی موبایل Warplanes: WW2 Dogfught همراه زومجی باشید.

امروزه بازی‌های بسیاری در کنسول‌‌ یا پی سی وجود دارند که سعی می‌کنند از زوایای مختلف، وقایع جنگ جهانی دوم را به تصویر بکشند. در بیشتر آثاری که از این برهه‌ی تاریخی ساخته شده است، بازیکنان باید نقش یک سرباز را ایفا کنند یا به‌صورت استراتژیک، هدایت نیرو‌ها را به عهده بگیرند. کمتر اثری را مشاهده کرده‌ایم که به‌صورت کامل، روی نبرد‌های هوایی جنگ جهانی دوم متمرکز شود. هرچند که این مسئله در موبایل متفاوت است و تعداد بازی‌هایی که به این وقایع پرداختند، کم نیستند. بازی اندروید و آیفون Warplanes: WW2 Dogfight نمونه‌ای از آثاری است که به خوبی و با جزئیات مناسب، نبرد‌های هوایی جنگ جهانی دوم را به تصویر می‌کشد.

محیط بازی بازی موبایل Warplanes: WW2 Dogfight در جنگل و کوهستان

هنگام ورود به بازی موبایل Warplanes: WW2 Dogfight شما باید از میان پنج کشور مختلف که نقش پُر رنگی در جنگ جهانی دوم داشتند، یک کشور را انتخاب کنید و وارد نبردهای نفس‌گیر هوایی شوید. این کشورها شامل ژاپن، شوروی، آمریکا، انگلستان و آلمان هستند. یکی از ویژگی‌های بازی، توجه‌ به مواردی مانند صدا گذاری‌ها و محیط‌های جنگ‌ها است. به‌عنوان مثال اگر کشور ژاپن را انتخاب کنید، هواپیما‌ها و محیط‌های بازی نسبت به تجهیزات و شرایط جغرافیایی کشور ژاپن، تغییر می‌کند. همچنین دیالوگ‌های بازی نیز به زبان ژاپنی تغییر می‌کنند و اگر بخواهید متوجه‌ی گفت‌وگوها کاراکتر‌های بازی شوید، باید زیرنویس انگلیسی را دنبال کنید. علاوه‌بر این، بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد و شاهد مناظر چشم نوازی در طول بازی هستیم.

بازی دارای پنج کشور است که هرکدام تجهیزات و محیط‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

بازیکن می‌تواند به‌جای هدایت یک هواپیما، چندین جنگنده‌ی دیگر را نیز در طول هر نبرد هدایت کند. به‌عنوان مثال، هنگامی که در حال هدایت یک هواپیما هستید، هواپیما‌های دیگر، به‌دست هوش مصنوعی و اولویت‌هایی که شما مشخص کرده‌اید، کنترل می‌شوند. همچنین در هر زمانی‌که نیاز به جنگنده‌ی دیگری داشته باشید، می‌توانید کنترل هواپیما‌های دیگری را نیز به عهده بگیرید. بازی موبایل Warplanese: WW2 Dogfight از سیستم ارتقاء وسیعی بهره می‌برد و شما می‌توانید علاوه‌بر ارتقاء بخش‌های مختلفی از جنگنده‌ها، خلبان‌های خود را نیز آموزش داده و در نبرد‌های مختلف از آن‌ها استفاده کنید.

محیط برفی و نابود هواپیمای دشمن در بازی بازی موبایل Warplanes: WW2 Dogfight

هر یک از مراحل بازی، وظایف مختلفی را به دوش شما می‌گذارند. گاهی باید از اهداف مشخص شده‌ای محافظت کنید یا تعدادی از نیرو‌های دشمن را نابود کنید و گاهی باید تنها به هدف نابودی دشمن پیش بروید. همه وظایف در گوشه‌ی صفحه‌ی نمایش مشخص شده است و قبل از شروع هرکاری، می‌توانید برای مهمات خود برنامه‌ریزی کنید. دشمانی که باید در طول بازی موبایل Warplanese: WW2 Dogfight به نبرد با آن‌ها بپردازید، از هواپیما‌ها، کشتی‌ها، تجهیزات ضدهوایی و انواع نیروی زمینی مانند تانک‌ها، تشکیل شدند. در مقابل، شما نیز باید از جنگنده‌های مختلفی برای نابود کردن هر یک از نیرو‌های دشمن استفاده کنید. زیرا هر یک از هواپیما‌ها، ویژگی‌ها‌ی مثبت و نقاط ضعفی را شامل می‌شوند که همین امر سبب می‌شود که در بعضی شرایط، بعضی از هواپیما‌ها کاربرد مناسبی نداشته باشند.

مقاله‌های مرتبط:

بازی موبایل Warplanese: WW2 Dogfight به خوبی نبرد‌های هوایی را شبیه‌سازی می‌کند و می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت از نبر‌های جنگ جهانی دوم، برای شما رقم بزند. بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین با دیدن تریلر بازی، می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به بازی موبایل Warplanese: WW2 Dogfight با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Warplanes: WW2 Dogfight


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده