نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۲

تریلر معرفی نسخه آلفای بازی Hello Neighbour 2 منتشر شد

در جریان پری‌شو رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس با اجرای جف کیلی، نسخه آلفای بازی ترسناک Hello Neighbour 2 با انتشار تریلری معرفی شد.

سال ۲۰۱۷ استودیوی گیرباکس (Gearbox Software) با کمک ناشری به‌نام Hologryph یک بازی ترسناک تحت عنوان Hello Neighbour برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و سیستم‌عامل انروید و ios روانه بازار کرد.

در جریان نسخه اول بازی ماجراجویانه Hello Neighbour شما باید وارد خانه عجیب و غریب همسایه‌تان شده و کارهای مختلفی انجام دهید. حال همسایه شما که هوش مصنوعی کنترل آن را بر عهده می‌گیرد، به هر حرکت شما واکنشی متفاوت نشان داده و برای شکار کردن‌تان، شما را ردیابی خواهد کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که از ساعاتی پیش جف کیلی یک پری‌شویی به‌مناسبت رویداد معرفی بازی‌های ایکس باکس برگزار کرد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی دقایقی پیش در جریان این مراسم به‌صورت رسمی از نسخه دوم این بازی موفق و محبوب به‌نام Hello Neighbour 2 رونمایی شد. البته باید توجه داشته باشید که تا این لحظه هنوز اطلاعاتی از تاریخ عرضه و کنسول هدف آن جزییاتی اعلام نشده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر معرفی نسخه آلفای بازی Hello Neighbour 2 دعوت می‌کنم تا بیشتر با حال‌وهوای بازی آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

اگر شما هم نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از دنباله آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده