نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر جدید Watch Dogs Legion به شخصیت‌ها و داستان بازی می‌پردازد

در خلال پری‌شو رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس تریلر جدیدی از Watch Dogs: Legion، بازی اکشن و ماجراجویی جدید یوبیسافت به نمایش گذاشته شد.

Watch Dogs: Legion بازی اکشن و ماجراجویی جدید یوبیسافت در سبک سوم شخص و جهان باز است که به دو حالت تک نفره و چند نفره در یوبیسافت تورنتو در دست ساخت قرار دارد. این بازی سومین قسمت از مجموعه Watch Dogs و دنباله مستقیم Watch Dogs 2 محسوب می‌شود که در یک فضای تخیلی از شهر لندن جریان دارد.

Watch Dogs: Legion یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال جاری است که به‌عنوان ایده‌ی جدید و مرکزی آن، بازیکنان می‌توانند در این بازی به‌صورت همزمان کنترل چند شخصیت مختلف را در دست گرفته و به‌صورت انفرادی یا چند نفره کو-آپ به تجربه آن بپردازند. درواقع تمامی کاراکترهای دنیای این بازی قابل کنترل بوده و هریک از خصوصیت‌ها و قابلیت‌های منحصر بفردی برخوردار هستند. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های پی سی، پلی ‌استیشن 4، پلی ‌استیشن 5، ایکس ‌باکس وان و ایکس ‌باکس سری ایکس به‌علاوه گوگل استیدیا منتشر شود.

ابتدا تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ برای عرضه این بازی برنامه‌ریزی شده بود که بعدها تاریخ انتشار آن تا هشت آبان (۲۹ اکتبر) امسال به تعویق افتاد.

اما در جریان پیش برنامه رویداد رونمایی از بازی‌های جدید ایکس‌باکس سری ایکس، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Watch Dogs: Legion به نمایش گذاشته شد که درکنار داستان بازی، به‌طور کوتاهی به معرفی شخصیت‌های مختلف بازی می‌پردازد. ظاهراً لندن به ایالت تحت کنترل پلیس تبدیل شده و DedSec وظیفه دارد تا با تشکیل یک گروه مقاومت (Resistance) کنترل شهر را پس بگیرد.

با مراجعه به لینک زیر، می‌توانید جدیدترین تریلر Watch Dogs: Legion را مشاهده کنید.

لینک تماشای تریلر جدید Watch Dogs: Legion در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده