// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۵

جعبه گشایی هواوی میت بوک D15

میت‌بوک D15، لپ‌تاپ خوش‌ساخت از شرکت هواوی است که دراین جعبه‌گشایی می‌خواهیم نگاهی به محتوای آن‌ بیندازیم. با زومجی همراه باشید.

هواوی درکنار تولید و عرضه گوشی‌های همراه در سایر حوزه‌‌های فناوری نیز محصولاتی متفاوت را روانه بازار می‌کند. میت‌بوک‌ها لپ‌تاپ‌های قابل حمل هواوی هستند که در چندسال اخیر به‌دلیل کیفیت ساخت بالایی که دارند قشر خاصی از افراد را طرفدار خود کرده‌اند. در جعبه‌گشایی ویدیویی پیش‌رو می‌خواهیم تا نگاهی به یکی از محصولات جدید هواوی با نام میت‌بوک دی ۱۵ بیندازیم.

میت‌بوک جدید هواوی به‌دلیل حاشیه‌ی کم اطراف نمایشگر طراحی مدرنی دارد. این طراحی باعث شده است با وجود صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی میت بوک D15، احساس حمل یک لپ‌تاپ با نمایشگر کوچک‌تر را داشته باشید. نمایشگر میت‌بوک دی ۱۵ دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که روشنایی در حدود ۲۵۰ نیت طبق گفته‌ی هواوی دارد. وزن این لپ ‌تاپ ۱.۵۳ کیلو‌گرم و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۸۷ درصد است.

این لپ‌تاپ همچنین کارت گرافیک MX 250 برای اجرای بازی‌ها روی خود دارد که به شما امکان اجرای بازی‌های مختلف از جمله فورتنایت را هرچند روی تنظیمات مدیوم می‌دهد. اگر امنیت برای شما اهمیت دارد وجود حسگر اثر انگشت و همچنین دوربین مخفی در داخل کیبورد، می‌تواند یک نکته‌ مثبت در میت‌بوک D15 برای شما باشد.

با جعبه‌گشایی هواوی میت‌بوک D15 همراه زومجی باشید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده