// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۴

دانلود کنفرانس دیجیتالی نمایش بازی های ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت

مایکروسافت در یک رویداد دیجیتالی حدودا ۱ ساعتی به نمایش چند بازی انحصاری و غیرانحصاری برای کنسول نسل ۹ خود یعنی ایکس‌باکس سری ایکس پرداخت. ویدیو کامل کنفرانس را از زومجی دانلود کنید.

با اینکه ردموندی‌ها کنفرانس دیجیتالی تازه‌ی خود را به همراه Pre-Show و Post-Show ساده ارائه کردند، همچنان اصل ماجرا یک رویداد تقریبا ۶۰ دقیقه‌ای بود که گیمرها فرصت تماشای آن را از دست نمی‌دهند؛ رویدادی که چند دقیقه‌ی کلیدی آن را پخش تریلری از بخش داستانی بازی Halo Infinite (جدیدترین قسمت از سری بازی «هیلو») تشکیل می‌داد. ولی مایکروسافت برنامه‌های دیگری هم برای هیجان‌زده کردن طرفدارهای برند ایکس باکس داشت.

پس اگر می‌خواهید بدون نیاز به مطالعه‌ی تک‌تک اخبار بازی جدید و تماشای جداگانه‌ی تریلرهای اصلی از همه‌ی اتفاقات مراسم ایکس باکس سری ایکس مطلع شوید، می‌توانید رویداد را با یکی از ۳ کیفیت تصویری موجود دانلود کنید. زومجی به مانند همیشه این امکان را برای شما فراهم کرده است تا اگر مثلا موفق به تماشای زنده‌ی لحظه‌ی رونمایی از «فیبل» (سری بازی Fable) جدید نشدید، اکنون بتوانید با غرق شدن در نسخه‌ی کامل ویدیوی رویداد از آن لذت ببرید.

در نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس مایکروسافت، شرکت‌هایی همچون کپکام، دابل فاین، 343Industries، ترن 10، Rare، آبسیدین و آندد لبز به نمایش بازی‌های خود پرداختند.

کلاه خود مسترچیف در بازی جدید هیلو کنار لوگو سفید و سبز ایکس باکس

دانلود کنفرانس با رزولوشن 480P | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD 720P

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD 1080P


منبع YouTube/Xbox
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده