نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر بخش آنلاین بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر شد

پس از رونمایی از بخش داستانی بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions، استودیوی باندای نامکو به‌تازگی تریلری با تمرکز روی نمایش حالت آنلاین بازی را نیز منتشر کرد.

کاپیتان سوباسا و دوستانش برای بسیاری یادآور خاطرات جذاب کودکی هستند؛ سال‌های نه‌چندان دوری که اکثر بچه‌ها برای تماشای قسمت‌های جدید این انیمه لحظه شماری کرده و هفته را به امید رسیدن آن روز خاص سپری می‌کردند. حال استودیوی ژاپنی Tamsoft دست به کار شده و قرار است با عرضه یک بازی جدید از این مجموعه تحت عنوان Captain Tsubasa: Rise of New Champions، جای خالی دوران کودکی اکثر ماها را پر کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش تیم سازنده بازی تریلری باتمرکز روی نمایش بخش داستانی بازی منتشر کرد و توانست هیجان زیادی را در طرفداران ورزش فوتبال به‌خصوص دوست‌داران شخصیت‌های این مجموعه ایجاد کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) در مقام ناشر بازی، به‌تازگی جهت معرفی و نمایش‌ حالت‌‌های بخش آنلاین بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions تریلری را منتشر کرده است. قطعا افرادی که با دنیای این مجموعه قدیمی و محبوب آشنا باشند، از اسامی به‌کار رفته در تریلر و محیط آن لذت بیشتری خواهند برد. در ادامه شما را به تماشای این تریلر تازه منتشر شده دعوت می‌کنم تا بیش‌ازپیش با حالت‌ها و قابلیت‌های مختلف بخش آنلاین بازی آشنا شوید:

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر مشاهده کردیم، حالت Online Versus به شما این امکان را می‌دهد تا تا به‌صورت دوبه‌دو به همراه دوستان خود یک مسابقه فوتبال را انجام دهید. درکنار این حالت تیم سازنده بخشی شبیه آلتیمیت تیم بازی فیفا (Ultimate Team) برای کاربران تدارک دیده تا همانند آن با به‌دست آوردن پک‌های جدید، تیم رویایی خود را بسازید. خوشبختانه برخلاف سری FIFA در بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions خبری از پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای نیست و بازیکنان باید با تلاش، تیم خود را از صفر ‌بسازند. بازیکنان می‌توانند با شرکت در مسابقات بخش Divisions و پیروزی در آن‌ها، رتبه جهانی خود را تقویت کنند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions قرار است در تاریخ هفت شهریور (۲۸ اوت) برای پلتفرم‌های پی سی، نینتندو سوییچ و پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود.

اگر شما هم از طرفداران قدیمی سوباسا و دوستانش هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده