// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تاریخ پخش استریم بسته The Tengu’s Disciple بازی Nioh 2 مشخص شد

کوئی تکمو تاریخ پخش استریم بسته الحاقی The Tengu’s Disciple بازی Nioh 2 را با انتشار یک تیزر اعلام کرد.

قرار است اولین بسته الحاقی پولی بازی Nioh 2 که The Tengu’s Disciple نام دارد، ماه جاری میلادی منتشر شود. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کوئی تکمو تاریخ انتشار یک استریم را که مخصوص این DLC است، اعلام کرده است تا طرفداران با جزییات آن بیشتر آشنا شوند. طبق گفته این شرکت، استریم در تاریخ ۲۹ ماه ژوئیه (۸ مرداد ماه) پخش خواهد شد. به همین مناسبت نیز تیزری از این بسته منتشر شده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در این تیزر یک سلاح جدید نمایش داده می‌شود که می‌توانید از آن برای ضربه زدن در فاصله‌های دورتر استفاده کنید؛ چیزی شبیه به سلاح Lunar Staff در بازی Ninja Gaiden. شاید بتوان این سلاح را جایگزین نیزه یا اوداچی کرد. اطلاعات بیشتر در مورد این سلاح در زمان استریم منتشر خواهد شد. بسته الحاقی The Tengu’s Disciple بازی Nioh 2 داستان شخصیت بازی را در حالی روایت می‌کند که قصد رفتن به Yashima و برداشتن یک سوت به‌نام Sohayamaru را دارد.

موجودات موسوم‌به The Yokai هم در این بسته حضور خواهند داشت. در این DLC علاوه‌بر سلاح و زره جدید، روح‌های محافظ (Guardian Spirits) و مهارت‌های جدید هم اضافه شده است. همچنین می‌توانید انتظار اضافه شدن درجات سختی جدید را هم برای مراحل پایانی بازی داشته باشید. این بسته الحاقی در تاریخ ۳۰ ماه ژوئیه (۹ مرداد ماه) به‌صورت انحصاری برای پلی ‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده