// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

فروش بازی Persona 5 Royal از ۱.۴ میلیون نسخه عبور کرد

شرکت اتلوس به‌تازگی اعلام کرده که فروش بازی Persona 5 Royal از مرز ۱.۴ میلیون نسخه عبور کرده و فروش کلی مجموعه پرسونا هم به ۱۳ میلیون نسخه رسیده است.

سه سال گذشته بازی Persona 5 عرضه شد و توانست بازخوردهای بسیار خوبی را از سوی منتقدین و کاربران کسب کند. اتلوس (Atlus)، در بهار سال جاری نسخه Persna 5 Royal را هم در غرب روانه بازار کرد که کاراکترها و آرک داستانی جدیدی را به بازی اضافه می‌کرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، به لطف عرضه پرسونا 5 رویال در غرب، فروش جهانی این بازی از مرز ۱.۴ میلیون نسخه عبور کرده است. همچنین در ادامه شرکت اتلوس اعلام کرده که فروش جهانی مجموعه پرسونا هم به ۱۳ میلیون نسخه رسیده است. گزارش فروش اتلوس فقط به بازی Persona 5 Royal ختم نمی‌شود، بلکه بازی Persona 5 Scramble: The Phantom Strikes هم توانسته است در ژاپن و آسیا بیش از ۴۸۰ هزار نسخه فروش داشته باشد (هنوز تاریخ انتشار نسخه غربی این بازی اعلام نشده). 

تشکر اتلوس از کاربران برای تجربه Persona 5 Royal

این در حالی است که پورت نسخه پی سی بازی Persona 4 Golden هم توانسته است روی استیم بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Persona 5 Royal توانست از زومجی نمره ۱۰ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Persona 5 Royal با وجود المان‌های داستانی جدید خود می‌تواند تقریبا ۱۲۰ ساعت شما را روی درجه سختی نرمال سرگرم کند. موسیقی‌های گوش‌نواز، Palaceهای چالش‌برانگیز و گیم‌پلی غنی با مکانیسم‌های کارآمد از ویژگی‌های مثبت پرسونا 5 رویال به‌حساب می‌آید. این در حالی است که شخصیت پردازی کاراکتر کاسومی یوشیزاوا را می‌توان بهترین شخصیت‌پردازی دانست که درکنار تغییرات کاراکتر آکچی، حسابی کاربران قدیمی را شگفت‌زده می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده