نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

سونی ارتباط خود با کیوسک‌های دموی پلی استیشن 5 در انگلستان را رد کرد

پس از اینکه روز گذشته تصویری مبنی‌بر کیوسک دموی پلی استیشن 5 در فروشگاه‌‌های انگلستان منتشر شد، سونی ساعاتی پیش ارتباط این کیوسک‌ها و کنسول نسل نهمی خود را تکذیب کرد.

به زمانی از سال رسیده‌ایم که تقریبا بدون استثنا هر روز شاهد شایعات و حرف‌وحدیث‌های جدید در مورد کنسول‌های نسل نهم پلی استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس خواهیم بود. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که روز گذشته تصویری در فضای مجازی دست به‌دست شد که به اقدام جدید سونی در خصوص کنسول پلی استیشن 5 اشاره داشت. در تصویر منتشر شده، کیوسکی در فروشگاه کشور انگلستان مشاهده می‌شود که در حال آماده شدن برای ارایه تجربه دمو و اولیه این کنسول برای علاقه‌مندان است. پس از این خبر بود که موجی از واکنش‌ها مبنی‌بر اینکه احتمالا سونی به‌زودی قرار است اطلاعات تکمیلی کنسول جدید خود را اعلام کند، شروع شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، این غول ژاپنی ساعاتی پیش به‌صورت رسمی در بیانیه خود ارتباط این جایگاه‌‌ها و پلی استیشن 5 را تکذیب کرد. البته در ادامه هیچ اطلاعات خاصی درخصوص کاربرد این کیوسک‌‌ها در آینده گفته نشده است.

باتوجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت رعایت فاصله اجتماعی، ایجاد چنین جایگاه‌هایی برای تجربه PS5 که مردم باید با یک کنترلر در فضایی نسبتا کوچک دور هم جمع شوند، عاقلانه به‌نظر نمی‌رسید.

حال باید منتظر ماند و دید باتوجه به اینکه رنگ این کیوسک‌ها یادآور ترکیب رنگ استفاده شده در کنسول پلی استیشن 5 و کنترلر DualSense است، سونی چه برنامه‌هایی برای آن‌ها دارد؟

لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص کاربرد این جایگاه‌های تعبیه شده در فروشگاه‌ها را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده