// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

تعداد کاربران Final Fantasy 14 از ۲۰ میلیون نفر عبور کرد

اسکوئر انیکس به‌تازگی اعلام کرده که تعداد کاربران Final Fantasy XIV از مرز ۲۰ میلیون نفر عبور کرده و جزئیات آپدیت Reflections in Crystal هم منتشر شده است.

بازی Final Fantasy XIV را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های MMO و نقش آفرینی پولی یا به اصطلاح پریمیوم دانست که در اختیار کاربران قرار گرفته است. نکته جالب این است که فاینال فانتزی 14 درابتدا در سال ۲۰۱۰ عرضه شد، اما بازخوردهای منفی و ناامید کننده‌ای را دریافت کرد. ازاین‌رو اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر مجموعه Final Fantasy، تغییرات بسیاری را روی بازی اعمال کرد و سه سال بعد، با نام Final Fantays XIV Online: A Realm Reborn روانه بازار شد.

Final Fantasy 14 تابه‌امروز سه بسته الحاقی مختلف دریافت کرده است که هرکدام از‌آن‌ها تجربه‌ای کامل و با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرده که تعداد بازیکنان این بازی MMO به بیش از ۲۰ میلیون نفر رسیده است. همچنین در ادامه تریلر جدیدی هم از محتویات داستانی و سایر موارد آپدیت 5.3 فاینال فانتزی XIV منتشر شد که با نام Reflections in Crystal شناخته می‌شود.

در جریان محتوای داستانی آپدیت Reflections in Crystal، بازیکنان داستان پس از بسته الحاقی شدوبرینگرز ادامه خواهند داد و وارد ماجراجویی جدیدی می‌شوند. ازطرفی در جریان تریلر منتشر شده، نگاهی به Raid کراس‌اور Final Fantasy 14 و NieR Automata خواهیم داشت (YoRHa: Dark Apocalypse) که کاربران با انجام این Raid و کسب آیتم‌های مورد نیاز، می‌توانند ظاهر خود را به 2B تغییر دهند. در ادامه مشخص شده که هم‌اکنون Free Trial بازی Final Fantasy XIV: A Realm Reborn در اختیار کاربران قرار گرفته است و می‌توانند تا انتهای بسته الحاقی Heavensward را به رایگان تجربه کنند.

همچنین کاربرانی که تنها بازی اصلی را خریداری کرده‌اند، هم‌اکنون می‌توانند بسته الحاقی Heavensward را به‌صورت کاملا رایگان تجربه کنند که شامل تمامی محتویات به‌روزرسانی‌های سری 3 بازی می‌شود. به‌عبارتی می‌توانید تا رسیدن به سطح ۶۰، از تجربه‌ی خود در جهان فانتزی بازی و پاکسازی Raidها و سیاه‌چاله‌های مختلف لذت ببرید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از آپدیت 5.3 بازی Final Fantasy XIV را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای مطالعه جزئیات دقیق این به‌روزرسانی هم به سایت منبع خبری مراجعه کنید. 

تماشا از یوتیوب


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده