نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۰

یوبیسافت در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت بازی‌های نسل بعد خود ندارد

ایو گیلموت، مدیر عامل یوبیسافت، در گزارش مالی شرکت اعلام کرد فعلا حداقل برای تعطیلات پیش‌رو برنامه‌ای برای افزایش قیمت بازی‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس خود ندارد.

با نزدیک شدن به تعطیلات سال میلادی، حرف‌وحدیث‌ها و شایعات درخصوص کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس به اوج خود رسیده‌اند. در حالیکه سونی چندی پیش با برگزاری رویدادی تعدادی از بازی‌های کنسول‌ نسل نهمی خود را معرفی کرد، رقیب آن یعنی مایکروسافت نیز در تاریخ پنج‌شنبه دو مرداد (۲۳ جولای) قرار است مراسم یک ساعته‌ای با تمرکز روی نمایش بازی‌های خود برگزار کند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان خبری که چندی پیش درخصوص بازی‌های نسل بعد منتشر شده،، قرار گرفته‌اید؛ خبری که در آن شرکت 2K Games، ناشر بازی NBA 2K21، اعلام کرد این نسخه از شبیه‌ساز ورزش پرطرفدار بسکتبال قرار است با ۱۰ دلار افزایش قیمت با برچسب قیمت ۶۹.۹۹ دلار برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار شود. پس از اعلام این خبر بود که موجی از شایعات و نگرانی‌ها در این خصوص بین اهالی صنعت بازی‌های ویدیویی ایجاد شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ایو گیلموت، مدیر عامل یوبیسافت، به‌تازگی در گزارش مالی شرکت اعلام کرد بازی‌های این استودیوی فرانسوی برای نسل بعد حداقل در تعطیلات پیش‌رو بدون تغییر قیمت عرضه خواهند شد. گیلموت در پاسخ به پرسشی درخصوص سیاست قیمت‌گذاری بازی‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس اعلام کرد حداقل برای سه بازی نسل بعد که برنامه‌ریزی انتشار آن انجام شده است، افزایش قیمت انجام نخواهد شد.

«بازی‌های تعطیلات سال نو با افزایش قیمتی روبه‌رو نخواهند شد و با همان سیستم قیمت‌گذاری سابق عرضه می‌شوند. این مسئله‌ای است که در حال حاضر روی آن تمرکز داریم.»

هرچند به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از افزایش قیمت بازی‌های استودیوی یوبیسافت نیست، اما پاسخ گیلموت احتمال رخ دادن چنین اتفاقی در آینده را افزایش داد.

حال باید دید این استودیوی فرانسوی راه شرکت 2K Games را انتخاب کرده و بازی‌های خود را با افزایش قیمت ۱۰ دلاری در نسل نهم عرضه می‌کند یا خیر؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده