نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

فردا از اولین بازی Balan Company، استودیو جدید اسکوئر انیکس رونمایی خواهد شد

اسکوئر انیکس اعلام کرد که فردا قرار است از اولین بازی استودیو Balan Company رونمایی شود که یک بازی اکشن جدید خواهد بود.

مدتی پیش بود که اسکوئر انیکس (Square Enix) از تأسیس استودیو جدید خود با نام Balan Company خبر داد که هدف از تأسیس این استودیو، توسعه بازی‌های اکشن بوده است. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اسکوئر انیکس اعلام کرده است که علاقه‌مندان فردا می‌توانند شاهد معرفی اولین بازی این استودیو تازه تأسیس باشند. اطلاعات زیادی از این بازی به‌جز اینکه یک بازی اکشن است، در دسترس نیست، اما اسکوئر انیکس تایید کرد که از اولین بازی استودیو Balan Company قرار است در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه فردا پنج‌شنبه رونمایی شود که درواقع در همان زمان رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس به پایان برنامه خود رسیده است.

اگرچه حضور این بازی در رویداد مایکروسافت تایید نشده و باید تا فردا صبر کنیم، اما ممکن است شاهد رونمایی از اولین بازی استودیو Balan Company در رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس نیز باشیم و بخشی از این مراسم بسیار مورد انتظار باشد. در حال حاضر اطلاعات کمی از استودیو جدید Square Enix در دسترس است، اما گفته می‌شود که این استودیو از بازی‌سازان ژاپنی و غیر ژاپنی تشکیل شده و به‌نظر می‌رسد که این استودیو چند وقتی می‌شود که تأسیس شده است.

اسکوئر انیکس پیش از این گفته بود که طی دو ماه آینده‌ی میلادی (ژوئیه و اوت یا به عبارتی از ماه تیر تا شهریور)، از چندین بازی جدید رونمایی خواهد کرد. همچنین در رویداد معرفی پلی‌ استیشن 5، اسکوئر انیکس از بازی Project Athia رونمایی کرده بود که توسعه این بازی برعهده تیم سازندگان Final Fantasy XV یعنی Luminous Productions خواهد بود و همچنین گری ویتا، نویسنده فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، به نوشتن سناریو/اسکریپت/فیلمنامه این بازی جدید کمک خواهد کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده