نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

اولین تصاویر فیلم The Trial of the Chicago 7 به‌کارگردانی آرون سورکین منتشر شد

شبکه نتفلیکس پس از اینکه حق پخش فیلم The Trial of the Chicago 7، جدیدترین اثر آرون سورکین را خریداری کرد، حالا اولین تصاویر این فیلم را نیز منتشر کرده است.

ماه گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه نت فلیکس با پرداخت مبلغی در حدود ۵۶ میلیون دلار به شرکت پارامونت پیکچرز، حق پخش جهانی فیلم The Trial of the Chicago 7 (محاکمه‌ی ۷ شیکاگویی) را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر این فیلم مورد انتظار که شانس بالایی برای حضور در فصل جوایز دارد، منتشر شده است. این تصاویر توسط Vanity Fair منتشر شده که در آن شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی فیلم هستیم که این فیلم قرار است داستان ۷ شیکاگویی را دنبال کند که به جنگ ویتنام در حال اعتراض هستند. همچنین در یک توسط آرون سورکین، کارگردان نیز دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:جوزف گوردون لویت در فیلم The Trial of the Chicago 7

همچنین نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The Trial of the Chicago 7 در تاریخ ۱۶ اکتبر امسال (۲۵ مهر ) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. این فیلم براساس داستان Chicago Seven (هفت شیکاگویی) در دست ساخت است که داستان یک گروه هفت نفره از متهمان را دنبال می‌کند که توسط دولت فدرال به توطئه، تحریک به شورش و سایر اتهامات مرتبط با فعالیت‌های ضد جنگ ویتنام و همچنین اعتراضات ضد فرهنگی به مناسبت کنوانسیون ملی دموکراتیک که در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی در سال ۱۹۶۸ برگزار شد، متهم شده‌اند.

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Trial of the Chicago 7 بر عهده آرون سورکین، نویسنده برنده جایزه اسکار برای نوشتن فیلمنامه فیلم The Social Network (شبکه اجتماعی) بوده است. پس از فیلم Molly's Game (بازی مالی)، این فیلم دومین تجربه کارگردانی سورکین است. ساشا بارون کوهن، ادی ردمین، یحیی عبدالمتین دوم، جرمی استرانگ، جوزف گوردون لویت، الکس شارپ، ویلیام هرت، توماس میدلتیچ، مایکل کیتون و مارک رایلنس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Trial of the Chicago 7 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده