// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۰

تصویر روی جلد بازی Halo Infinite منتشر شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی تصویر جدیدی را منتشر کرده که باکس آرت بازی Halo Infinite را نشان می‌دهد و شباهت بسیاری به اولین نسخه از این مجموعه دارد.

تنها یک روز به رویداد نمایش بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس زمان باقی‌‌مانده است و مایکروسافت در جریان این رویداد قصد دارد اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Halo Infinite را به‌نمایش بگذارد. بااین‌حال، یک روز قبل از نمایش این بازی به‌صورت کامل، تصویر روی جلد هیلو اینفینیت هم مشخص شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343 Industries)، سازنده بازی Halo Infinite، به‌تازگی تصویری را منتشر کرده که مربوط‌به باکس آرت بازی هیلو اینفینیت می‌شود. در جریان تصویر منتشر شده، یک هیلو نابود شده را در پشت سر مسترچیف مشاهده می‌کنیم. بااین‌حال نکته اصلی تصویر روی جلد هیلو اینفینیت، شباهت بسیار زیاد آن به بازی Halo Combat Evolved است و بعد از گذشت، ۱۹ سال، شاهد عرضه نسخه جدید هیلو به‌عنوان بازی روز عرضه کنسول نسل جدید هستیم.

از دیگر نکاتی که در تصویر روی جلد این نسخه وجود دارد، می‌توان به ویژگی Grappling Hook مستر چیف اشاره کرد که به وضوح روی دست سمت چپ او قابل مشاهده است. همچنین اگر به بخش شیشه‌ای کلاه جنگی مستر چیف نگاه کنیم، یکی از اعضای گروه The Banished را می‌بینیم که در گذشته مشخص شده بود دشمنان شما در بازی هیلو اینفینیت خواهند بود.

همچنین این تصویر می‌تواند به کاراکتر Hyperious هم مربوط باشد؛ شخصیتی که ماه‌های گذشته توسط اسباب بازی‌های جدید Mega Bloks فاش شده بود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت فردا چه محتویاتی را برای کاربران درنظر گرفته است. همچنین با مراجعه به وبسایت هیلو ویپوینت می‌توانید تصویر منتشر شده را با رزولوشن‌های مختلف دانلود کنید. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده