// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۹

شایعه: برنامه State of Play جدید سونی در تاریخ جمعه، ۱۷ مرداد پخش خواهد شد

مطابق شایعه‌ی جدید منتشرشده در اینترنت، سونی در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه، ۱۷ مرداد به وقت ایران، با پخش یک State of Play جدید به رونمایی از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق پلی ‌استیشن 5 می‌پردازد.

احتمالا در این رویداد سونی قیمت هر ۲ مدل و تاریخ عرضه‌ی رسمی PS5 را اعلام می‌کند

یک اینسایدر (فرد مطلع از پشت صحنه‌های صنعت) دنیای بازی‌های ویدویی که تا به امروز چند پیش‌بینی کاملا درست و چند پیش‌بینی غلط داشته است، به‌تازگی اعلام کرد که شرکت ژاپنی سونی در حال نهایی کردن محتوای State of Play جدید است. این برنامه Sate of Play گویا شامل نمایش طولانی‌تر چند بازی از قبل معرفی‌شده برای پلی ‌استیشن 5 می‌شود، یک یا دو اثر جدید را برای این کنسول معرفی می‌کند و از همه مهم‌تر، از قیمت و تاریخ عرضه‌ی دقیق آن رونمایی به عمل می‌آورد. ما هم به ۳ دلیل این شایعه را جدی می‌گیریم.

نخست به این خاطر که زمان‌بندی و ساعت اعلام‌شده برای آن با State of Playهای قبلی جور درمی‌آید، دوم اینکه سونی ظاهرا بیشتر از این نمی‌تواند برای ارائه‌ی چنین اطلاعات مهمی صبر کند و سوم هم آن که جفری گراب، سردبیر شناخته‌شده‌ی ونچربیت از مدت‌ها قبل اعلام کرد که در ماه اوت/آگست، مخاطب‌ها یک State of Play مهم را می‌بینند. بر کسی پوشیده نیست که برای شروع پیش‌فروش رسمی PS5، شرکت ژاپنی باید تمام اطلاعات باقی‌مانده راجع به هر ۲ مدل (دیجیتالی و دیسکی) آن را در اختیار همگان بگذارد. تازه اگر با استانداردهای نسل‌های قبلی به این اخبار بازی بنگریم، متوجه می‌شویم که هم مایکروسافت و هم سونی تا همین لحظه نیز بیش از حد انجام این کار را به تعویق انداخته‌اند.

روح وحشتناک لیزا در بازی ترسناک سایلنت هیل هیدئو کوجیما

جیم رایان، مدیر اجرایی پلی‌استیشن اندکی قبل تایید کرد که هنوز سونی به رونمایی از چند بازی انحصاری پلی‌استیشن 5 نپرداخته است. پس شاید بتوان از این رویداد برخی انتظارات را داشت و نباید تعجب کرد که اکنون مجددا آتش شایعات مرتبط با ریبوت «سایلنت هیل» به‌صورت اختصاصی روی PS5، شعله‌ور شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده