نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

گائل گارسیا برنال به جمع بازیگران فیلم جدید ام نایت شیامالان پیوست

اگرچه هنوز اطلاعات خیلی زیادی از فیلم جدید ام نایت شیامالان در دسترس نیست، اما حضور یک بازیگر دیگر در این فیلم تایید شده است.

ام نایت شیامالان در همکاری دوباره با یونیورسال پیکچرز در حال ساخت دو فیلم جدید است که در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از این دو پروژه در دسترس نیست و به بیان بهتر ما اکنون چیزی جز تاریخ اکران و فهرست بازیگران نمی‌دانیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در پروژه بعدی شیامالان تایید و اعلام شده است. گائل گارسیا برنال جدیدترین بازیگری است که پس از توافق با یونیورسال به این فیلم اضافه شده، اما اطلاعاتی از نقش وی در این فیلم که ظاهرا در سبک دلهره‌آور/تریلر است، منتشر نشده است. شیامالان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.

شیامالان فیلم‌های خود را با بودجه مستقل تولید می‌کند و هزینه فیلم‌هایی چون فیلم Split (شکاف)، فیلم The Visit (ملاقات) و فیلم Glass (گلس) در مجموع تنها ۳۵ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم‌ها در مجموع بیش از ۶۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند و دو فیلم جدید وی نیز قرار است به همین شکل تأمین مالی شوند. علاوه‌بر گارسیا برنال، الیزا اسکنلن، توماسین مک کنزی، آرون پیر، الکس ولف، ویکی کریپس، کن لئونگ، نیکی آموکا-برد و ابی لی کرشا، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم جدید ام نایت شیامالان تایید و اعلام شده است.

گائل گارسیا برنال بیشتر برای حضور در آثاری چون انیمیشن Coco (کوکو)، فیلم Babel (بابل) و سریال Mozart in the Jungle (موتسارت در جنگل) شناخته می‌شود و سال گذشته وی در فیلم Wasp Network (شبکه زنبور) که از نتفلیکس منتشر شد، نقش آفرینی کرده بود. در حال حاضر این بازیگر در پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Station Eleven حضور دارد که این سریال قرار است از شبکه HBO Max منتشر شود.

اولین فیلم جدید شیامالان قرار است در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود و دومین فیلم برای اکران در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده