نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

بازی جدید سازنده Monument Valley برای پی سی و کنسول‌ها معرفی شد

استودیوی بازی‌سازی مستقل Ustwo Games که بیشتر آن را با سری Monument Valley می‌شناسیم، به‌تازگی با انتشار تریلری از جدیدترین بازی خود به‌نام Alba: A Wildlife Adventure پرده‌برداری کرد.

اگر به سال‌های اخیر نگاهی کنیم، شاهد رشد چشمگیر آثار مستقل در صنعت بازی‌های ویدیویی هستیم. بعضی از بازی‌سازان معمولا در ابتدای کار و به‌منظور استفاده از خلاقیت خود و آزادی عمل بیشتر، تمایل دارند به‌صورت مستقل کار کنند. 

در سال ۲۰۱۴ استودیویی کم نام و نشانی به‌اسم آس‌تو گیمز (Ustwo games) دست به تولید اثری برای پلتفرم‌ موبایل زد. این استودیوی مستقل لندنی بازی تحسین شده و موفق Monument Valley را منتشر کرد. اثری که به‌سرعت توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب و تیم سازنده را به ساخت دنباله و نسخه دوم این بازی مجاب کند. سه سال پس از انتشار نسخه اول، در سال ۲۰۱۷ بازی Monument Valley 2 به همان اندازه زیبا، پرجزییات و موفق راهی سیسم عامل اندروید و آیفون شد.

مقاله‌های مرتبط:

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که استودیوی آس‌تو گیمز مدتی پیش برای اولین‌بار با هدف قرار ادن کاربران پلتفرم پی سی، بازی Assemble With Care را روانه بازار کرد. البته باید توجه داشته باشید که این بازی پیش از این اتفاق به‌صورت انحصاری در سرویس سرویس اپل آرکید نیز در دسترس طرفداران بود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش این استودیوی مستقل خوش آوازه با انتشار تریلری خبر ساخت یک بازی جدید تحت عنوان Alba: A Wildlife Adventure را اعلام کرد. این بازی که به‌نظر می‌رسد بیشتر روی مسئله طبیعت و محیط زیست تمرکز دارد، قرار است علاوه‌بر پی سی و گوشی‌های موبایل، برای اولین‌بار کاربران کنسول‌های خانگی را نیز هدف قرار دهد. در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده جهت معرفی این بازی دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

اگرچه تریلر بازی اطلاعات زیادی مشخص نمی‌کند، اما شخصیت اصلی بازی به‌نام آلبا وقتی به‌همراه یکی از دوستانش به‌نام انیس برای دیدن خانواده به مدیترانه سفر می‌کند، با دیدن زندگی پرخطر موجودات، تصمیم به انجام کاری برای تغییر دنیا می‌گیرد. در توصیف ویدیو آمده «در دستدان کوچک سرنوشت آینده رقم می‌خورد.»

تا این لحظه هنوز تاریخ رسمی عرضه و پلتفرم‌های میزبان بازی Alba: A Wildlife Adventure به‌صورت دقیق اعلام نشده است. به‌نظر شما استودیوی آس‌تو گیمز با انتشار بازی Alba: A Wildlife Adventure در کنسول‌های خانگی نیز می‌تواند موفق عمل کند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده