// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی Risk of Rain 2 برای پی سی مشخص شد

بازی Risk of Rain 2 به‌زودی از حالت Early Access خارج می‌شود و نسخه 1.0 این بازی برای بازیکنان پی سی در دسترس خواهد بود.

بازی Risk of Rain برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۳ برای استیم منتشر شد و توانست نظر مثبت بازیکنان را به خود جلب کند. بازی Risk of Rain 2 به‌دلیل توسعه در سبک سه‌بعدی به‌جای دو بعدی توانست پیشرفت قابل توجهی را نسبت به نسخه‌ی اول نشان دهد و این بازی در ماه مارچ سال ۲۰۱۹ میلادی به‌صورت Early Access برای پی سی و کنسول‌ها عرضه شد. سازنده‌ی بازی Risk of Rain 2 یعنی استودیو Hopoo Games در طی این مدت به‌صورت مداوم به‌روزرسانی‌های مختلفی را برای این بازی منتشر کرده و مشکلات آن را رفع کرده است.

صفحه‌ی رسمی توییتر بازی Risk of Rain 2 امروز اعلام کرد که بازی Risk of Rain 2 برای بازیکنان پی سی ماه آینده از حالت Early Access خارج می‌شود و نسخه 1.0 این بازی در تاریخ ۲۱ مرداد روی استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. به نظر می‌اید که بازیکنان کنسول برای دسترسی به بازی نهایی باید کمی بیشتر منتظر بمانند.

خارج شدن بازی Risk of Rain 2 از Early Access برای پی سی

بازی Risk of Rain 2 یکی از بهترین بازی‌های سبک روگ لایک محسوب می‌شود. این بازی گیم‌پلی کلاسیک بازی Risk of Rain را به بعد سوم منتقل کرده است و به‌دلیل وجود هزاران آیتم برای به‌دست آوردن، دشمنانی دیوانه و شخصیت‌های مختلف هر بار تجربه‌ی بازی Risk of Rain 2 تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد خواهد بود. همچنین شما می‌توانید به همراه حداکثر سه نفر از دوستانتان این بازی را به صورت انلاین تجربه کنید.

نسخه 1.0 بازی Risk of Rain 2 چیزی بیشتر از یک نسخه نیمه نهایی از بازی خواهد بود زیرا این آپدیت محتویات جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد. در این نسخه یک شخصیت جدید به همراه چندین آیتم و قطعات تجهیزات به بازی اضافه خواهد شد و همچنین به نظر می‌رسد که تیم Hopoo Games یک باس فایت نهایی را برای بازیکنان در نظر گرفته است تا خود را دربرابر آن آزمایش کنند. بنابراین حتی اگر شما از ابتدای شروع دسترسی پیش از موعود بازی Risk of Rain 2 را تجربه کرده‌اید، دلایل زیادی برای بازگشت به بازی برای شما وجود دارد.

 بازی Risk of Rain 2 برای بازیکنان پی سی در تاریخ ۲۱ مرداد از حالت Early Access خارج می‌شود و استودیو Hopoo Games اعلام کرده‌ است که می‌توانیم انتظار انتشار محتویات مشابهی را برای نسخه‌های کنسولی بازی داشته باشیم. باتوجه‌به برنامه انتشار آپدیت Artifacts برای کنسول‌ها به نظر می‌آید که نسخه 1.0 این بازی حدود ماه نوامبر برای پلی‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده