// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰

دنباله Final Fantasy VII Remake در مراحل اصلی توسعه به سر می‌برد

در جدیدترین شماره از مجله هفتگی فامیتسو، مصاحبه‌ای با اعضای تیم سازنده Final Fantasy VII Remake انجام شده و اطلاعات جدیدی از پارت دوم در دسترس قرار گرفته است.

کمتر از چهار ماه از عرضه بازی Final Fantasy VII Remake می‌گذرد و کاربران بیش‌ازپیش منتظر اعلام تاریخ انتشار یا حتی نمایشی کوتاه از پارت دوم داستان هستند. بااینکه تیم سازنده گفته بود که طی یک سال اخیر نباید منتظر پارت دوم باشیم، اما در جریان شماره جدید مجله فامیتسو، اطلاعات جدیدی از مراحل ساخت و داستان پارت دوم منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فامیتسو مصاحبه‌ای را با اعضای تیم سازنده Final Fantasy VII Remake از جمله یوشینوری کیتاسه، تتسویا نومورا، نائوکی هاماگوچی و موتومو توریاما انجام داده است. در این مصاحبه صحبت‌هایی حول پایان بازی و داستان پارت دوم و بخش‌های دیگری از داستان منتشر شده است.

اگر بازی را تمام نکرده‌اید یا اسپویل نشدن برای‌تان مهم است، ادامه متن را نخوانید

تتسویا نومورا، در بخشی از صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که می‌خواهد پارت دوم فاینال فانتزی 7 ریمیک هرچه زودتر در اختیار کاربران قرار بگیرد. همچنین حالت کلاسیک که مورد استقبال کاربران قرار گرفته بود هم در پارت دوم قرار داده شده است. همچنین نائوکی یاماگوچی اعلام کرده که مراحل توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود و پارت دوم، وارد مراحل اصلی توسعه خود شده است. نکته جالب، این است که یوشینوری کتاسه در طول مصاحبه خود به این مورد اشاره کرده که پایان پارت اول، تازه شروع داستان جدید Final Fantasy 7 Remake است و شاهد بازی بزرگی خواهیم بود.

Final Fantasy VII Remake

یکی از کاراکترهای جالب پارت اول، روچ موتورسوار بود که در جریان چپتر چهارم بازیکنان با او روبه‌رو شدند. در ادامه انتظار می‌رفت که شاهد حضور او در بخش‌های انتهایی بازی باشیم که اینگونه نبود. موتومو توریاما اعلام کرده که در ابتدا قرار بود روچ در باس فایت انتهایی بازی (نبرد با سفیروث) حضور داشته باشد، اما به‌خاطر جدی بودن این نبرد و تفاوت آن با ساختار شخصیتی روچ، آن‌ها این بخش را حذف کردند. همچنین قرار بود در جریان چپتر چهاردهم، یک نبرد دیگر با روچ را شاهد باشیم که به‌خاطر ساختار محیط زاغه نشینی سکتور 7 این بخش هم از بازی حذف شد. 

توریاما در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرده که یکی از دلایلی که صحنه حضور کلاود در مخفی‌گاه آوالانچ (زیر زمین کافه Seven Heaven) حذف شد، این بود که حس دور بودن وی از کاراکترهای آوالانچ و متفاوت بودن شخصیت او با آن‌ها به‌خوبی به بازیکن القا شود. کازوشیگه نوجیما هم در بخشی از گفت‌وگوی خود به اعمال تغییراتی داستانی پارت دوم اشاره کرده است. او می‌خواهد همانند فاینال فانتزی در قالب یک مجموعه که هر نسخه آن یک تجربه جدید به حساب می‌آید، پارت دوم داستانی Final Fantasy 7 Remake را هم بدین صورت در دسترس کاربران قرار دهد.

بااین‌حال باتوجه‌به پایان Final Fantasy VII می‌دانیم که قرار است که جهان فاینال فانتزی 7 در یک خط داستانی دیگر را هم مشاهده کنیم و سفیروث، کاراکتری است که از آینده برای ایجاد تغییر در سرنوشت داستان اصلی به تایملاین فعلی برگشته است. در انتها ماکوتو آیس، کارگردان صداگذاری فاینال فانتزی VII ریمیک، اعلام کرده که آماده‌سازی بخش انتهایی بازی بسیار چالش‌برانگیز بوده است و به‌واسطه‌ی برنامه‌ریزی عاقلانه تیم توسعه توانستند آن را آماده کنند. 

در طول پروسه ساخت پارت اول قرار بود بخش‌هایی از مبارزات و پیشروی کاراکتر در محیط بدون موسیقی پس زمینه باشد تا حس و حال واقع‌گرایانه‌ای را القا کند، اما در ادامه تصمیم گرفته شد که همانند بازی اصلی، در تمامی بخش‌های بازی شاهد پخش شدن موسیقی پس زمینه باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده