// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰

بازی Star Wars: The Old Republic در استیم منتشر شد

پس از گذشت ۹ سال از انتشار بازی Star Wars: The Old Republic، بالاخره شاهد انتشار آن در فروشگاه استیم هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی و به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی جامع دو شرکت الکترونیک آرتز و بایوویر برای انتشار بازی‌ها روی استیم، بالاخره بازی Star Wars: The Old Republic در فروشگاه استیم منتشر شد. این بازی در ابتدا در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و حالا برای اولین بار است که در لانچری غیر از اوریجین قابل اجرا است. این بازی که در سبک MMORPG ساخته شده است، دارای دو قبلیت کراس‌پلی و کراس‌سیو (ذخیره مشترک پیشرفت‌های شما در بازی) است که این امکان را به شما می‌دهد تا به اطلاعات خود از طریق استیم دسترسی داشته باشید.

دارندگان نسخه استیم بازی Star Wars: The Old Republic همچنین می‌توانند به مواردی مانند کارت‌های تجاری یا همان Trading Cards، شکلک‌ها و پس‌زمینه‌هایی از این بازی دسترسی داشته باشند. همچنین قرار است این بازی دارای ۱۰۰ دستاورد یا اچیومنت هم باشد که هنوز پیاده‌سازی نشده است. این دستاوردها به گفته‌ی شرکت Electronic Arts و استودیو BioWare تا اواخر سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته اگر بازیکنان شرایط به‌دست آوردن هریک از این اچیومنت‌ها را داشته باشند، به‌محض اضافه شدن می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند.

جالب است بدانید که بازی Star Wars: The Old Republic با گذشت نزدیک‌به ۹ سال از زمان انتشار، هنوز دارای تعداد بازیکنان قابل قبولی است و بایوویر هم به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد. در حال حاضر می‌توانید بازی Star Wars: The Old Republic را به‌صورت رایگان از فروشگاه استیم دریافت کنید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده