نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

نمره‌های درخشان بازی Ghost of Tsushima را در این تریلر تماشا کنید

پس از کسب نقدهای مثبت فراوان، استودیوی ساکرپانچ بعد از گذشت پنج روز از زمان عرضه Ghost of Tsushima، تریلر نمرات منتقدان از بازی را منتشر کرد.

پس از هفت سال انتظار بالاخره در واپسین ماه‌های عمر کنسول پلی استیشن 4، استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) جدیدترین ساخته خود را روانه بازار کرد. بازی Ghost of Tshushima به‌عنوان آخرین بازی بزرگ و انحصاری این کنسول و باتوجه به نمایش‌های جذاب خود، توقع و انتظارات زیادی را بین علاقه‌مندان ایجاد کرده بود. توقعی که به ‌نظر می‌رسد تیم سازنده توانسته از آن سربلند خارج شود.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بازی اکشن و جهان‌باز Ghost of Tsushima توانست به صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان تبدیل شود و موجودی آن در کشور هند تنها در روز عرضه به پایان برسد. جدیدترین ساخته ساکرپانچ نیز توانسته مقام سومین بازی غربی موفق در کسب نمره کامل از مجله فامیتسو را هم به‌دست آورد. تمام این موارد دست به‌دست هم می‌دهند تا به این نتیجه برسیم که با یک بازی مهم و بزرگی روبه‌رو هستیم.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش تیم سازنده پس از گذشت پنج روز از زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima تریلر نمرات منتقدان را منتشر کرد. بازی توانسته از جنبه‌های مختلفی چون گرافیک بصری، روایت داستان، مبارزات و طراحی محیط مورد تحسین و تمجید همگان شود. در ادامه شما را به تماشای این ویدیوی کوتاه دعوت می‌کنم تا علاوه‌بر مرور نظرات منتقدان بازی، با گیم‌پلی آن نیز بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو از آپارات

داستان بازی Ghost of Tsushima به سال ۱۲۷۴ و دوره اولین حمله مغول‌ها به جزیره‌ای در کشور ژاپن به‌نام سوشیما برمی‌گردد. شما در قامت شخصیتی به اسم جین وظیفه دارید زماینکه به‌نظر می‌رسد پیروزی لشکر مغول‌ها نزدیک است، کشور خود را از دست دشمنان نجات دهید.

بازی Ghost of Tsushima در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم فرصت تجربه این بازی را به‌دست آورده‌اید، لطفا نظرات و نکات مثبت و منفی بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده