نویسنده: مرتضی بحرینی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل LEGO Legacy؛ بازی با لگوها

با بازی جدید و زیبای LEGO Legacy: Heroes Unboxed می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از خانه سازی را داشته باشید!

یک سرگرمی‌ یا به عبارتی بازی‌ قدیمی که بیشتر افراد به‌صورت کامل با آن آشنا هستند، خانه سازی یا چیدن لگوهای مختلف درکنار و روی هم است. همه ما وقتی خاطرات کودکیمان را مرور می‌کنیم به یاد قطعه‌های پلاستیکی خواهیم افتاد که از رنگ و شکل‌های مختلفی ساخته شده بودند. با درکنار یا روی هم قرار دادن این قطعه‌های پلاستیکی امکان ساخت شکل‌های متنوعی وجود داشت. با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش ابزارهای دیجیتالی، کمتر کسی به سراغ چنین اسباب‌بازی‌هایی می‌رود. جای نگرانی نیست چرا که با سری بازی‌های LEGO می‌توانیم باری دیگر خانه‌سازی را از سر گیریم اما با شکل و شمایلی جدید.

بازی اندروید و آیفون LEGO Legacy: Heroes Unboxed یکی از جدیدترین عضوهای مجموعه LEGO است. سبک این بازی تازه وارد نقش آفرینی بوده و اجازه می‌دهد تا درکنار شخصیت‌های مورد علاقه خود به مبارزه با دشمنان نیز مشغول شوید. در گیم‌پلی بازی باید تمام تلاشتان را به کار گیرید تا شهری ویران شده به روزهای اول خود بازگردد. تمام چیزی که نیاز دارید، مجموعه‌ای از قهرمانان است که در اختیارتان قرار داده شده است.

این بازی از بخش‌های بسیاری تشکیل شده است و به‌نظر می‌تواند علاقه‌مندانش را برای روزها سرگرم خود کند. دو سری مختلف از شخصیت‌های لگویی در گیم‌پلی وجود دارند که هر کدام متعلق به سرزمین خود هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا بخش‌های شهر ویران شده را بازسازی و به‌نوعی دوباره بسازند. شما نیز می‌توانید به آن‌ها در این کار کمک بزرگی کنید. به این فکر می‌کنید که چگونه؟ با پیروزی در مبارزاتی که علیه دشمنان شکل می‌گیرد.

مجموعه ای از شخصیت های بازی لگو در LEGO Legacy: Heroes Unboxed

طراحان برای آنکه کاربران با بخش‌ها و درکل گیم‌پلی بازی جدید آن‌ها بیشتر آشنا شوند، بخش کوتاه آموزشی قرار داده‌اند. در این تور بازیکنان اولین مبارزه خود را تجربه می‌کنند. با گزینه‌های مختلفی که در منوی اصلی قرار داده شده است، آشنا می‌شوند. همچنین یاد خواهند گرفت که چگونه ساختمان‌های مختلفی ایجاد کنند. درنهایت با تمام شدن آموزش‌ها تمام تصمیم‌گیری‌ها بر عهده شما خواهد بود، مثلاً در کدام زمین رقابت کنید.

گیم‌پلی بازی به‌صورت آنلاین در نظر گرفته شده است و بدون وجود اینترنت بازی از کار خواهد افتاد

همان‌طور که گفته شد بخش‌ها و گزینه‌های متنوعی برای سرگرم شدن در این بازی وجود دارد. هر کدام از گزینه‌های صفحه اصلی داستانی منحصر‌به‌فردی برای خود دارد. با ساخت هر ساختمان جدید وارد جهانی تازه خواهید شد. اما در آغاز کار تنها می‌توانید یک ساختمان ایجاد کنید و وارد داستان آن شوید. به‌صورت پیش فرض سه شخصیت در اختیار بازیکنان قرار داده شده است. با ادامه بازی و پیشروی در مراحل، می‌توانید تعداد بیشتری از کاراکترها را آزاد و استفاده کنید. گفتنی است که هر قهرمان دارای قدرت و ویژگی‌های خاصی برای خود است. آن‌ها همچنین قابل ارتقاء و قدرتمندتر شدن هستند.

صفحه مربوط به شخصیت های بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

مجموعه ای از شخصیت های بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

جمعی از کاراکترهای بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed با طراحی های جذاب

از بحث شخصیت‌ها که خارج شویم، باید به سراغ مبارزات جذاب بازی برویم. قبل از هر نبرد می‌توانید تیمی از پنج قهرمان ایجاد و انتخاب کنید که کدام کاراکترها شما را همراهی کنند. به این نکته باید دقت کرد که برای هر نوبت مبارزه، بهتر است یکی از کاراکترها که موجب بهبودی سطح سلامت تیم می‌شود را به همراه داشت. مثلاً در بین سه قهرمانی که بازی به شما می‌دهد، شخصتی به‌نام Hiker وجود دارد که یکی از توانایی‌های او بهبود سطح سلامت تیم است.

درنهایت پس از تکمیل تیم خود، آماده هستید تا وارد نبرد شوید. شکل مبارزات به‌صورت نوبتی طراحی شده است. یعنی یک نوبت شما به تیم دشمن حمله می‌کنید و در نوبت بعد آن‌ها هستند که به تیم شما حمله‌ور می‌شوند. در آخر تیمی که توانسته تمام نیروهای دشمن را نابود کند پیروز میدان است. جالب است بدانید که هر مبارزه در محیطی مخصوص به خود برگزار می‌شود که از طراحی خاصی برخوردار است.

محیط سر سبز با طراحی کاشی وار و شخصیت های لگو در بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

محیط مبارزه کوهستان آتش فشانی با گدازه های قرمز رنگ در بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

مبارزه شخصیت های لگو در محیطی ساخته شده از پنیر بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed

مقاله‌های مرتبط:

اگر در فکر آزادسازی شخصیت‌های بیشتر هستید، باید بگویم هر قهرمان به تعداد مشخصی کارت نیاز دارد. با پیدا شدن کارت‌های مخصوص به هر کدام، کاراکتر آزاد شده و در دسترس قرار می‌گیرد. کارت شخصیت‌ها از فروشگاه بازی قابل خرید است. البته اگر عجله‌ای ندارید می‌توانید در بسته‌های رایگانی که هر روز ارائه می‌شود، دنبال آن‌ها باشید. در مجموع این بازی نقش آفرینی می‌تواند برای آن دسته افراد که طرفدار سری LEGO هستند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. اما افرادی که تاکنون تجربه‌ای از سری لگو نداشته‌اند بازی LEGO Legacy: Heroes Unboxed موقعیت بسیار خوبی برای آشنایی است.


دانلود بازی LEGO® Legacy: Heroes Unboxed

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط به معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده