نویسنده: مرتضی بحرینی
// چهار شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Call of Mini Squad؛ پاکسازی شهر زامبی ها

اگر از طرفداران سبک اکشن باشید، قطعاً با بازی جدید Call of Mini Squad برای ساعت‌ها یا حتی روزها سرگرم خواهید بود.

توسعه دهندگان به تازگی دنبال ساخت بازی هایی می‌روند که در آن کاربران هدایت قهرمانی منحصر به فرد را برعهده دارند. به واسطه این شخصیت‌ها وارد جهان‌های مختلفی می‌شوید که با موجودات عجیب و غریبی پر شده‌اند. این موجودات که منبع مشخصی ندارند، به شکل یک ویروس وارد دنیای انسان‌ها می‌شوند و در نهایت با تکثیر می‌توانند یک شهر یا حتی صاحب یک کشور شوند. شاید اولین‌بار شما نیز مانند من با زامبی ها در بازی معروف Plants Vs. Zombies آشنا شده باشید.

فرقی نمی‌کند که با زامبی‌ها کجا و چگونه آشنا شده باشید. اگر از طرفداران بازی‌های اکشن و گیم‌پلی‌های مبارزه با زامبی هستید بازی اندروید و آیفون Call of Mini™ Squad می‌تواند برای شما هیجان انگیز باشد. داستان در مورد شهری است که در آن مردم زندگی خوب و خوشی داشتند. اما اکنون ویروس زامبی تمام نقاط شهر را فرا گرفته است و دیگر اثری از شادی و خنده وجود ندارد. چراکه ویروس زامبی جهت تکثیر خود از مردم استفاده کرده است. حتی نیروهای پلیس و امداد نیز به این ویروس عجیب و غریب آلوده شده‌اند و دیگر کسی نیست از شهر در برابر دشمنان حفاظت کند.

صفحه اول بازی Call of Mini Squad با تصویری از مبارزان کوچک و زامبی های مرگبار

در این لحظه حساس، نقش کاربران پرنگ می‌شود و باید وارد جریان بازی شوند. شما در قالب هدایت کننده قهرمانان داستان که تصمیم در نجات شهر گرفته‌اند وارد بازی خواهید شد. قهرمانان برای نجات شهر نقشه‌ای حساب شده ترتیب داده‌اند. آن‌ها قصد دارند شانس خود را در قالب تیم‌های دو و چند نفره برای پس گرفتن شهر امتحان کنند. در اولین اجرا، آموزشی کوتاه از چگونه عملکرد دکمه‌ها و همچنین کنترل قهرمانان در صحنه‌های نبرد به کاربران داده می‌شود.

بخش آموزشی بازی Call of Mini Squad در هنگام حمله زامبی ها به قهرمانان

آموزش چگونه کنترل کردن قهرمانان بازی Call of Mini Squad در شهر زامبی ها

نمایش کنترل قهرمانان بازی Call of Mini Squad در زمان شلیک به زامبی ها

پس از پشت سر گذاشتن آموزش‌ها، آماده هستید تا به میدان نبردی قدم بگذارید که گاهی وقت‌ها بیشمار زامبی دورتان را می‌گیرند. شخصیت‌های متنوعی برای استفاده توسط توسعه‌دهندگان در بازی قرار داده شده است که هر کدام قدرت و ویژگی خاصی برای خود دارد. در آغاز تیم شما به صورت دو نفره وارد صحنه مبارزات می‌شود. در ادامه با آزاد کردن شخصیت‌های بیشتر، می‌توانید تیمی کامل داشته باشید که در مجموع شامل پنج قهرمان است. برای آزاد کردن بعضی از قهرمانان نیاز است تا سکه پرداخت کنید اما برخی دیگر نیاز به تعدادی الماس دارند. گفتنی است که تعدادی از قهرمانان با رسیدن به سطح خاصی آزاد و قابل استفاده می‌شوند.

مبارزان بازی Call of Mini Squad با سلاح و نقاب های مختلف

قهرمانان بازی Call of Mini Squad با طرح و شکل های مختلف

شخصیت های بازی Call of Mini Squad که در سطحی خاص آزاد و قابل استفاده هستند

در کنار رئیس زامبی‌ها، نیروهای معمولی نیز وجود دارند که کار مبارزه را برای شما سخت می کنند!

نقشه شهر در اختیار بازیکنان قرار دارد اما آن‌ها به تمام نقاط دسترسی ندارند. کاربران باید از آخرین مکانی که پاکسازی صورت گرفته است، کار نابودی زامبی‌ها را آغاز کنند. مراحل اولیه به شکلی ساده طراحی شده‌ تا بازیکنان با محیط و گیم‌پلی بیشتر آشنا شوند. هر مرحله شامل چندین نقطه حمله خیز است که با بالا رفتن مراحل نوع زامبی‌ها نیز مختلف می‌شود. با پشت سر گذاشتن هر چهار مرحله‌ که با وجود چالش‌های متنوع چندان هم ساده نیستند، به رئیس زامبی‌ها می‌رسید. رئیسان هر مرحله با قدرتی شگفت انگیز و گاهی چندین سطح سلامتی همراه هستند که برای نابودی هر کدام باید تلاش بسیار کرد.

حمله زامبی ها به قهرمانان در بازی Call of Mini Squad

دفاع قهرمانان در برابر زامبی ها در شهر بازی Call of Mini Squad

حمله زامبی ها به قهرمانان از سمت خط کشی عابرپیاده در بازی Call of Mini Squad

بازیکنان باید کار پاکسازی را تا زمانی ادامه دهند که کل شهر از وجود زامبی‌های مرگبار پاک شود. در هر مرحله که احساس کردید قهرمان انتخابی شما کمبود قدرت دارد، می‌توانید با گزینه‌های مختلف، شخصیت مورد نظرتان را ارتقاء دهید. همچنین قادر هستید تا میان قهرمانان تیم خود و دیگر شخصیت‌های آزاد شده بازی تعویض‌هایی داشته باشید. در مجموع باید گفت که بازی Call of Mini™ Squad با داشتن گیم‌پلی جذاب و سراسر هیجان، می‌تواند طرفدارانش را برای روزها سرگرم کند.

دانلود بازی Call of Mini™ Squad

برای مطالعه‌ی تمام مقالات مرتبط به معرفی بازی‌های موبایل به این صفحه مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده