نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

حضور جولیا رابرتس و دنزل واشینگتن در فیلم Leave the World Behind به کارگردانی سم اسماعیل

نتفلیکس از حضور جولیا رابرتس و دنزل واشینگتن در فیلم Leave the World Behind به کارگردانی سم اسماعیل خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه نت‌ فلیکس از همکاری با دو بازیگر شناخته شده و یک کارگردان تحسین شده برای ساخت فیلم جدیدش خبر داده است. نتفلیکس به‌تازگی حق ساخت فیلم Leave The World Behind (دنیا را پشت سر بگذار) را به‌دست آورده است که در این فیلم جولیا رابرتس و دنزل واشنگتن قرار است حضور داشته باشند؛ رابرتس و واشینگتن قرار است پس از سال ۱۹۹۳ و فیلم The Pelican Brief (پرونده پلیکان)، دوباره با یکدیگر همکاری کنند. سم اسماعیل، سازنده سریال Mr Robot (آقای ربات) و فصل اول سریال Homecoming (هوم‌کامینگ)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Leave the World Behind را بر عهده دارد.

سم اسماعیل

فیلم Leave the World Behind اقتباسی از رمانی به همین نام اثر رومان آلام است که آلام علاوه‌بر حضور به‌عنوان تهیه‌کننده، در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اسماعیل کمک خواهد کرد. اسماعیل پس از همکاری با رابرتس در سریال Homecoming، رابطه کاری پر رنگ‌تری پیدا کرد و پس از اینکه رابرتس برای حضور در فیلم انتخاب شد، وی کتاب را برای واشینگتن فرستاد. فیلم Leave the World Behind داستان یک زن و شوهر را دنبال می‌کند که برای تعطیلات با دختر و پسر نوجوان خود به یک جای دور افتاده در لانگ آیلند می‌روند. این فیلم قرار است داستان دو خانواده کاملا با یکدیگر غریبه را دنبال ‌کند که در یک آخر هفته طولانی مجبور هستند تا درکنار یکدیگر زندگی کنند. رابرتس نقش مادر خانواده که خانه را اجاره کرده و واشینگتن نقش صاحب خانه را بر عهده دارند.

این فیلم درواقع قرار است پیچیدگی‌های مسئولیت‌های والدین، نژاد، طبقه اجتماعی و همچنین بروز ذات واقعی انسان در مواقع بحرانی را روایت و بررسی کند. چندین استودیو و سرویس استریم به‌دنبال خرید حق تولید و پخش فیلم Leave the World Behind بودند و نتفلیکس توانست درنهایت با شکست اپل و MGM حقوق این فیلم را دریافت کند. اپل و MGM مدتی پیش به ترتیب توانسته بودند تا حق پخش فیلم Emancipation با بازی ویل اسمیت و فیلم Three Thousand Years of Longing (سه هزار سال آرزو) به‌کارگردانی جرج میلر را به‌دست بیاورند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده