نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

پیش درآمد سریال Game of Thrones به مرحله انتخاب بازیگران رسید

سریال House of the Dragon که پیش درآمد سریال Game of Thrones یا همان بازی تاج و تخت محسوب می‌شود به مرحله انتخاب بازیگران رسیده است.

با وجود اینکه جرج. آر. آر. مارتین در حال به اتمام رساندن کتاب‌های نغمه یخ و آتش است، طرفداران اما نباید نگران پایان کار این دنیا باشند چراکه همچنان محتویات قابل‌توجه‌ای از دنیای وستروس برای پرداخت باقی مانده است. بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ سریال House of The Dragon محصول شبکه HBO به مرحله انتخاب بازیگر رسیده است. این سریال پیش‌درآمد سریال Game of Thrones یا بازی تاج و تخت محسوب می‌شود. آغاز پروسه انتخاب بازیگران به‌‌منزله‌ی آغاز مراحل تولید این سریال است.

تاکنون اطلاعاتی چندانی از این سریال و مراحل انتخاب بازیگرانش به‌دست نرسیده است. اما می‌دانیم که شبکه HBO قرار است حداقل ۱۰ قسمت از سریال را تولید کند و شو رانرهای سریال نیز رایان کوندال و میگل سپاچنیک خواهند بود. کوندال فیلمنامه فیلم‌های Hercules و Rampage را نوشته و شو رانر سریال Colony نیز بوده است. سپانچیک نیز قسمت‌های «نبرد حرامزاده‌ها» و «باد‌های زمستان» از سریال بازی تاج و تخت را کارگردانی کرده است. این کارگردان همچنین قرار است قسمت اول سریال House of The Dragon را کارگردانی کند. 

چشم های اژدها و لوگوی GOT

سریال از حیث داستان، براساس کتاب Fire & Blood جرج. آر. آر. مارتین ساخته خواهد شد. این کتاب درباره تاریخ خاندان تارگارین، یکی از بزرگ‌ترین خاندان‌های وستروس است. زمان شکل‌گیری وقایع به ۳۰۰ سال پیش از اتفاقات سریال بازی تاج و تخت بازمی‌گردد. کتاب از نظر زمانی ۱۵۰ سال را پوشش می‌دهد اما اینکه تمرکز سریال روی چه بازه زمانی از این ۱۵۰ سال خواهد بود، تاکنون مشخص نشده است. احتمال حضور اگانِ ارشد و دخترش رانیرا تارگارین در این سریال وجود دارد. همچنین به احتمال بسیار زیاد در این سریال شاهد حضور اژدهایان باشیم. 

سریال The House of The Dragon که قرار است در سال ۲۰۲۲ منتشر شود، به سریال دیگری از دنیای بازی تاج و تخت که قرار بود با حضور نائومی واتس ساخته شود و در سال گذشته لغو شد، ربطی ندارد. در حال حاضر سریال House of the Dragon تنها سریال پیش‌درآمد در دست ساخت HBO از دنیای بازی تاج و تخت محسوب می‌شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده