// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

تمامی قسمت‌های فیلم هری پاتر ماه آینده از HBO Max حذف خواهند شد

قرار است ماه آینده میلادی هر ۸ نسخه مجموعه محبوب هری پاتر از سرویس HBO Max حذف شوند و هنوز مشخص نیست که سر از کجا در خواهند آورد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، قرار است در تاریخ ۲۵ ماه اوت (۴ شهریور ماه) هر ۸ قسمت مجموعه محبوب هری پاتر (Harry Potter) از سرویس HBO Max حذف شوند. این خبر در حالی منتشر شده است که تنها دو ماه از انتشار این مجموعه محبوب روی این سرویس می‌گذرد! هنوز هم مشخص نیست که قرار است در چه سرویسی شاهد این مجموعه باشیم؛ البته اگر در کل در جایی نمایش داده شود.

حدود دو ماه پیش بود که طرفداران این مجموعه با اعلام خبری از سوی سرویس HBO Max مبنی‌بر انتشار هر ۸ نسخه مجموعه هری پاتر روی این سرویس، هیجان‌زده و خوشحال شدند. شرکت برادران وارنر چهار سال پیش حق انتشار و پخش تلویزیونی این مجموعه را به شرکت NBCUniversal واگذار کرده بود و قرار است تا سال ۲۰۲۵ این قرارداد برقرار باشد.

Harry Potter

برادران وارنر هیچ توضیحی در مورد دلیل خروج مجموعه هری پاتر از سرویس HBO Max ارائه نداده است. از آن‌جایی که قرارداد برادران وارنر با NBCUniversal هنوز پابرجا است، شاید مجموعه هری پاتر سر از سرویس استریم این شرکت یعنی Peacock درآورد. یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که با یک قدم عقب‌گرد، این مجموعه در هیچ سرویسی قابل استریم کردن نباشد.

طرفدارن در حال حاضر می‌توانند این مجموعه محبوب را روی سرویس‌های اجاره‌ای مانند آمازون پرایم و iTunes شرکت اپل تماشا کنند که احتمالا پس از تاریخ ۴ شهریور ماه نیز در دسترس خواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده