نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

دموی بازی‌های Xbox Summer Game Fest هم‌اکنون برای Xbox One در دسترس است

همزمان با فرارسیدن تاریخ برگزاری فستیوال تابستانی بازی‌های ایکس‌باکس، امکان دسترسی به دموی بازی‌های جدید ایکس‌باکس وان برای کاربران فراهم شده است.

همان‌طور که می‌دانید، در آستانه برگزاری رویداد رونمایی از بازی‌های جدید پلتفرم ایکس ‌باکس قرار داریم. این برنامه، با وعده‌ی نمایش شماری از بزرگ‌ترین بازی‌های نسل جدید کنسول‌های مایکروسافت، هیجان زیادی را بین هواداران ایجاد کرده است. اما در این فاصله، بازی‌های متنوع و در مقیاس کوچکتر زیادی وجود دارند که می‌توانید قبل از رسیدن به موعد برگزاری Xbox Summer Game Fest نگاهی به آن‌ها داشته باشید.

فستیوال تابستانی بازی‌های ایکس ‌باکس که اواسط تیرماه معرفی شد، براساس برنامه‌ریزی قبلی مایکروسافت، از امروز ۳۱ تیر ماه (۲۱ ژوئیه) آغاز و تا پنج مرداد ماه (۲۶ ژوئیه)  ادامه خواهد داشت. اما به نظر می‌رسد که یک روز قبل از آغاز این برنامه، دموی بازی‌ها در دسترس کاربران قرار گرفته است. متأسفانه هنوز یک مرکز مشخص برای مشاهده تمامی این بازی‌ها به‌صورت یکجا تعبیه نشده و دموی بازی‌های جدید فعلاً با تمامی موارد موجود مخلوط شده‌اند. لذا برای دسترسی به تک تک این بازی‌ها، باید در فهرست کلیه‌ی دموها به جست‌وجو بپردازید. البته این کار دردسر چندانی به‌دنبال نخواهد داشت.

نمایش دموی 60 بازی جدید ایکس باکس در Xbox Summer Game Fest

رویداد Xbox Summer Game Fest دموی بیش از ۶۰ بازی جدید را درکنار هایلایت بازی‌های Hellpoint، Cris Tales و ریمیک Destroy All Humans! در دسترس کاربران قرار داده است. هنوز مشخص نیست که آیا در ادامه به این تعداد افزوده خواهد شد یا خیر. ضمن اینکه به نظر می‌رسد این امکان تنها ازطریق ایکس‌باکس وان فراهم شده است.

کاربران تا تاریخ ۲۷ ژوئیه برای تجربه دموی این بازی‌ها فرصت خواهند داشت. لذا به نظر می‌رسد که زمان خوبی برای آزمایش بازی‌هایی که برای شما جذاب به نظر می‌رسند فراهم شده است. در انتها اشاره نشده که آیا کاربران پی سی و ویندوز ۱۰ هم قادر به دریافت دمو‌های مختلفی هستند یا خیر.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده