نویسنده: سیدرضا نصری
// سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

معرفی بازی موبایل Hill Climb Racing 2؛ تجربه‌‌ای اعتیادآور از مسابقات رالی

در سری معرفی‌‌های بازی‌‌‌های موبایل، گاهی به سراغ معرفی بازی‌های قدیمی می‌رویم که از ارزش تجربه‌ی بسیار بالایی برخوردار هستند. این‌بار، قصد داریم تا یک بازی هرچند قدیمی اما بسیار محبوب در سبک ریسینگ را معرفی کنیم. در ادامه با معرفی بازی موبایل Hill Climb Racing 2 همراه زومجی باشید.

شاید برای‌ خیلی‌ها، لذت بردن از بازی‌های Racing به معنای فشار دادن پدال گاز و حرکت کردن با سرعت در محیط‌های گرافیکی مانند سری بازی‌های آسفالت باشد. ممکن است در ظاهر کمی سخت به‌نظر برسد که از گاز دادن‌ها و ترمز گرفتن‌های مداوم در یک بازی دو بُعدی، می‌توان به همان اندازه یا شاید هم بیشتر از بازی‌های ریسینگ گرافیکی لذت برد؛ اما بازی اندروید و آیفون 2 Hill Climb Racing به بهترین نحو، این ایده را عملی می‌کند و شما را با یک گیم‌پلی به‌شدت اعتیادآور و جذاب روبه‌رو می‌کند. بازی موبایل Hill Climb Racing 2 گیم‌پلی مشابه با نسخه‌ی اول خود دارد، اما در نسخه‌ی دوم شاهد گرافیکی بالاتر، سیستم شخصی‌سازی متنوع‌‌تر، رویداد‌های مختلف و موارد مثبت دیگری نسبت به نسخه‌ی اول هستیم که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

گیم پلی بازی در هدایت موتور بازی Hill Climb Racing 2

فیزیک بازی بسیار پرجزئیات طراحی شده است و می‌تواند حس واقع‌گرایانه‌ای از رانندگی به شما منتقل کند

هدف و موضوع کلی بازی موبایل Hill Climb Racing 2 بسیار ساده‌ است؛ شما باید با هدایت صحیح اتومبیل، خود را به خط پایان برسانید. اما مواردی در طول بازی وجود دارند که سعی می‌کنند تا چالش مقابل شما را سخت‌تر کنند. به‌عنوان مثال، سوخت شما محدود است و باید قبل از اتمام آن، اتومبیل خود را به محل سوخت‌گیری که در مسیر مشخص شده است، برسانید تا همچنان بتوانید به مسیر ادامه دهید. همچنین عبور از مسیری که برای شما مشخص شده است، آنچنان ساده نیست و با مسیر‌های بسیار ناهمواری روبه‌رو خواهید شد.

شما بعد از کمی تجربه‌ی بازی، به خوبی با نحوه‌ی هدایت وسیله‌ی نقلیه خود آشنا می‌شوید. روند حرکتی بازی موبایل Hill Climb Racing 2 به‌گونه‌ای است که یک پدال در سمت راست صفحه‌نمایش برای گاز دادن و حرکت رو به جلو و یک پدال در سمت چپ صفحه برای ترمز گرفتن و حرکت به عقب، تعبیه شده است. البته یکی از مهم‌ترین بخش‌های هدایت ماشین زمانی است که شما بین زمین و آسمان قرار دارید؛ در این لحظه می‌توانید از پدال‌ها در جهت تغییر وضعیت اتومبیل خود، برای فرود آمدن استفاده کنید.

بخش چند نفره‌ی بازی موبایل Hill Climb Racing 2

بازی اندروید و آیفون Hill Climb Racing 2 دارای دو بخش آنلاین و آفلاین است. در بخش آنلاین می‌توانید با شرکت در رویداد‌های مختلف، رتبه‌ی جهانی خود را ارتقاء داده و جوایز مختلفی را کسب کنید. علاوه‌بر این در بخش آنلاین، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر یا با دوستان خود، به مسابقه بپردازند. در بخش آفلاین نیز می‌توانید مراحل بازی را یکی پس از دیگری به اتمام برسانید و جوایز مختلفی را کسب کنید. بازی موبایل Hill Climb Racing 2 تعداد زیادی از ماشین‌ها را شامل می‌شود که هرکدام حس متفاوتی را به شما القاء می‌کند. وسایل نقلیه‌ای که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، شامل انواع اتومبیل‌ها، موتور‌ها و همچنین موارد جذابی مانند تانک در بازی می‌شود.

علاوه‌براین بازی دارای یک سیستم ارتقاء برای هر یک از ماشین‌ها نیز است که تاثیر زیادی روی روند کنترل آن‌ها می‌گذارد. همینطور بازی دارای بخش‌های مختلفی برای شخصی‌سازی است که شامل لباس‌های متنوع برای کاراکتر اصلی و پوسته‌های مختلف برای اتومبیل است. مهترین ویژگی بازی موبایل Hill Climb Racing 2 فیزیک پرجزئیات بازی است. تمام حرکاتی که با اتومبیل‌ها انجام می‌دهید، همه با جزئیات بالایی طراحی شدند و تماشای آن‌ها، حس متفاوت و جذابی به شما منتقل می‌کند. بازی موبایل Hill Climb Racing 2 را می‌توان جزو خوش ساخت‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های موبایل محسوب کرد. بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور و اپ‌استور در دسترس است. همچنین در ادامه می‌توانید تریلر بازی موبایل Hill Climb Racing 2 را تماشا کنید و دیدگاه خود را نسبت به بازی، با ما درمیان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Hill Climb Racing 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده