نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

قسمت جدید بازی Call of Duty احتمالا با نام Black Ops CIA منتشر خواهد شد

به‌تازگی اطلاعاتی از جدیدترین نسخه محبوب‌‌ترین مجموعه شوتر یعنی Call of Duty با نام احتمالی Call of Duty: Black Ops CIA فاش شد.

استودیوی امریکایی اکتیویژن برای اولین‌بار در سال ۲۰۰۳ دست به انتشار یک بازی در سبک شوتر اول شخص زد؛ اثری که تا امروز علاوه‌بر ثبت رکوردهای مختلف، توانسته به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی سالانه روانه بازار شود.

اگر از عاشقان صنعت بازی‌های ویدیویی باشید، قطعا حداقل برای یک بار هم که شده یکی از نسخه‌های سری Call of Duty را تجربه کرده‌اید. تقریبا تابه امروز شانزده نسخه از این مجموعه با حال‌وهوای متفاوت و گوناگون عرضه شده که آخرین آن سال گذشته تحت عنوان Call of Duty: Modern Warfare توسط استودیوی اینفینیتی وارد (Infinity Ward) منتشر شد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که چندی پیش صفحه‌ای در فروشگاه مایکروسافت با اسم The Red Door ایجاد شد که حکم تاییدی بر بازی Call of Duty 2020 بود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اطلاعات فاش شده، به‌نظر می‌رسد جدیدترین نسخه از سری کالاف دیوتی احتمالا ریبوتی از Black Ops تحت نام Call of Duty: Black Ops CIA باشد. تمام این شایعات از جایی نشات گرفته است که اکتیویژن یک نسخه آزمایشی و دمویی به نام The Red Door را در فروشگاه ایکس‌ باکس قرار دارد و درصورت نصب و اجرای آن به‌نظر می‌رسد اطلاعاتی از نسخه امسال این مجموعه برای کاربران نمایان می‌شد. نکته جالب توجه این است که پس از نصب The Red Door به‌صورن خودکار نام فایل به Call of Duty: Black Ops CIA تغییر پیدا می‌کند.

از اسم احتمالی این نسخه که بگذریم، ازطریق منبع فایل، اطلاعات بیشتری از قبیل محیط بازی و نقشه‌های حالت داستانی و چندنفره آن نیز فاش شده است. براساس اطلاعات منتشر شده Call of Duty 2020 در کشورهای روسیه، ویتنام، نیکاراگوئه و آلمان در جریان است. 

به‌نظر می‌رسد تیم سازنده در این نسخه از بازی نیز حالت چندنفره زامبی را حفظ کرده‌ و بهبودها و تغییرات جدیدی هم به‌صورت رایگان برای Call of Duty Warzone تدارک دیده‌ است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا اکتیویژن در رویداد پیش‌روی مایکروسافت که پنجشنبه برگزار می‌شود، به این شایعات رنگ واقعیت می‌بخشد یا فعلا باید در انتظار بمانیم؟ شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده