// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۰

ایکس باکس سری ایکس متنوع ترین فهرست بازی های انحصاری را در اختیار دارد

فیل اسپنسر در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که ایکس‌باکس سری ایکس، متنوع‌‌ترین فهرست بازی‌های انحصاری تابه‌امروز را در اختیار دارد.

رویداد نمایش بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس روز پنجشنبه ساعت ۸:۳۰ شب به‌وقت ایران برگزار می‌شود و یک ساعت قبل از آن، جف کیلی پری‌شو مراسم را برگزار می‌کند. خیلی از کاربران انتظار دارند که مایکروسافت بهترین عملکرد خود تابه‌امروز را به‌نمایش بگذارد و از طرفی، جف کیلی اعلام کرده که رویداد روز پنجشنبه، قدرتمند و هیجان‌انگیز خواهد بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود با پالیگان در مورد تنوع بازی‌های ایکس ‌باکس سری ایکس از گذشته تابه‌امروز صحبت کرده است. با خرید استودیوهایی مثل آندد لبز، پلی‌‌گراند گیمز، inXile Entertainment و همچنین استودیو تازه تأسیس The Initiative، انتظار می‌رود تا مایکروسافت بازی‌های انحصاری بزرگی را در روز پنجشنبه معرفی کند. 

فیل اسپنسر در ارتباط با تنوع بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس گفت‌ «صادقانه فکر می‌‌کنم که ما در بهترین موقعیت از نظر لاین‌آپ بازی‌های انحصاری در تاریخ ایکس‌باکس هستیم. با فکر کردن به قدرت و عمق بازی‌هایی که در روز عرضه ایکس‌باکس سری ایکس در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، متوجه می‌شم که این یک قدرت و برتری واقعی است. همچنین این قدرت به‌خاطر ویژگی Xbox Game Pass یا Backward Compatibility نیست که مزیت‌های مختلفی را ارائه می‌دهد».

فیل اسپنسر در زمان رونمایی از استودیوهای جدید ایکس باکس در E3 2018

در ادامه اسپنسر به این مورد اشاره کرد که آن‌ها جدیدترین نسخه از Halo را هم به‌عنوان بازی روز عرضه دارند و آخرین بار، در سال ۲۰۰۱ بود که یک نسخه از مجموعه هیلو به‌عنوان بازی روز عرضه در اختیار کاربران قرار گرفت (اشاره به کنسول ایکس‌باکس اورجینال). ازاین‌رو بازی Halo Infinite نقش مهمی را در رویداد روز پنجشنبه ایفا خواهد کرد. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که مایکروسافت در روز پنجشنبه چه مواردی را ارائه می‌دهد. نکته جالب دیگر صحبت‌های فیل اسپنسر، در مورد تنوع بازی‌های ایکس‌باکس سری ایکس بود که اعلام کرد:

«من فکر نمی‌‌کنم که ما به نمونه اولیه از هر نوع سبک بازی احتیاج داشته باشیم، بلکه می‌خواهیم پیشنهاد‌ها وسیعی در نمونه بازی‌های خود داشته باشیم. به همین دلیل است که طی سال‌های گذشته روی استودیوهای مختلف با بازی‌های متنوع سرمایه‌گذاری کرده‌ایم. یکی از چیزهایی که در رویداد آماده شده برای روز پنجشنبه متوجه آن شدم، این بود که وقتی به نوع روایت بازی‌ها و نمایش آن‌ها نگاه کردم، فهمیدم که متنوع‌ترین لاین‌آپ بازی‌های انحصاری تاریخ ایکس‌باکس را مشاهده خواهیم کرد. منظورم این است که این تنوع از استودیوهای بسیار بزرگ ما گرفته تا استودیوهای کوچک‌تر هرکدام مواردی را ارائه می‌دهند که قدرت ما را نشان خواهد داد». 

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های فیل اسپنسر چیست؟ 


منبع پالیگان
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده