نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

لوگوی فیلم Tom and Jerry رونمایی شد

لوگو فیلم Tom and Jerry خبر از باگشت شخصیت‌های محبوب این مجموعه با چهره‌های پیشین آن‌ها می‌دهد.

بنابر جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ لوگوی فیلم Tom and Jerry که در ایران به موش و گربه نیز معروف است منتشر شده است و چهره دو شخصیت محبوب فیلم در سال ۲۰۲۰ را به نمایش می‌گذارد. تام و جری آخرین بار در سال ۱۹۹۲ با فیلم Tom and Jerry: The Movie روی پرده سینما ظاهر شده‌اند. فیلمی که البته با استقبال چندانی مواجه نشد، دلیل این امر حضور صداپیشه برای شخصیت‌های تام و جری و داستان ضعیف بود. شرکت برادران وارنر از سال ۲۰۰۹ پروژه‌های مختلفی در باب تام و جری را دست داشته است. اگر به انیمیشن علاقه دارید و دنبال انیمیشن جدید 2021 می‌گردید. حتما مقاله زومجی را مطالعه کنید.

البته از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵، خبر چندانی از این مجموعه به گوش نرسید و در سال ۲۰۱۵ بود که پیشرفت‌هایی حاصل شد. از آن زمان نیز پروژه سینمایی تام و جری دچار تغییراتِ عدیده‌ای شد. لوگو فیلم تام و جری به شرح زیر است.

لوگو جدید فیلم تام و جری ۲۰۲۰

فیلم تام و جری، فیلمی مدرن به‌نظر می‌رسد اما چهره شخصیت‌‌‌ها شباهت زیادی با چهره همیشگی آن‌ها دارد. درواقع آن‌ها دقیقا همان شمایل قدیمی خود را دارند و این مورد، باید موجب خوشحالی آن‌دسته از طرفدارانی شود که بابت جلوه‌های ویژه نگران بودند. در فیلم تام و جری برخلاف فیلم منتشر شده در سال ۱۹۹۲ خبری از صداپیشگی برای شخصیت‌‌های موش و گربه نخواهد بود و این شخصیت‌ها همچون فیلم Who Farmed Roger Rabbit به‌همراه بازیگران واقعی به نمایش گذاشته خواهند شد.

مقاله مرتبط

فیلم تام و جری به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی کریگ رایت، کیت سیلبرمن، آوریل پراسر و کوین کاستلو ساخته می‌شود. شخصیت‌های اصلی فیلم تام و جری هستند و در این فیلم بازیگرانی همچون کلویی گریس مورتس، مایکل پنا، کن جونگ و راب دلانی حضور خواهند داشت. مایکل پنا اخیرا به‌قرار زیر از تجربه خود رد زمان حضور در این فیلم گفته است:

«اوه، پسر، خیلی باحال بود. بعضی وقت‌ها که به فیلم‌برداری این نوع فیلم‌ها می‌روید، بازیگر همچنان مشغول این است که بفهمد باید چکار کند. نمی‌دانم دلیل این امر عدم آمادگی است یا دلایلی دیگر در کارند، اما این اتفاق زیاد رخ می‌دهد. کلویی مورتس بسیار آماده بود... او فیلمنامه را می‌شناخت و در کار کردن با آن فوق‌العاده بود».

وی ادامه می‌دهد:

«او برای ساختن فیلم‌های بزرگ ساخته شده است. وقتی با او پشت صحنه بودیم، فعالیت‌های ما خیلی به‌کار کردن شبیه نبودند. او به‌دنبال تفریح بود و ما هم آن را برای او محیا کردیم. شما همیشه دوست دارید در خدمت کارگردان خود باشید، زیرا او اولین بیننده شما است و بازی دربرابر او بسیار آسان است. حین کار کردن مقداری از آزادی وجود دارد که شما خواهان آن هستید، خصوصا برای چنین فیلمِ خانوادگی‌ای. و بعضی وقت‌ها، آن آزادی را نمی‌خواهید و خواستار کمی سختی و حساسیت هستید. در برخی از فیلم‌ها این مورد را به قطع می‌توان احساس کرد».

Tom and Jerry

 مایکل پنیا در فیلم تام و جری به همراه کلویی گریس مرتس نقش کارمند هتلی را برعهده دارد. هتلی که جری قرار است وارد آن شود و آن‌ها سپس تام را برای شکار جری استخدام خواهند کرد و این مورد موجب به وجود آمدن آشوب و هرج‌و‌مرج در هتل می‌شود. به بیان دیگر، این فیلم مانند یک تام و جری کلاسیک با توئیستی لایواکشن به‌نظر می‌رسد که برای پرده سینما ساخته شده است. انتظار می‌رود فیلم تام و جری در سال آینده میلادی به پرده سینماها برسد.

 فیلم تام و جری قرار بود ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۱ اکران شود که اکران آن تا ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ به تأخیر افتاد. به‌دلیل اتفاقات اخیر اما اکران فیلم تام و جری به ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ۱۳۹۹) منتقل شد. این تاریخ تاکنون دچار تغییر نشده است اما احتمال تأخیر آن نیز وجود دارد. حال باید دید که فیلم تام و جری درنهایت به پرده سینماها می‌رسد یا همچون Scoob و Trolls World Tour مستقیما روانه سرویس‌های پخش فیلم می‌شود.


منبع Movie Web
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده