نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۰

بازی Cadence of Hyrule سه بسته الحاقی جدید دریافت خواهد کرد

به تازگی سه بسته الحاقی تازه برای بازی Cadence of Hyrule معرفی شده است که در آینده‌ای نه‌چندان دور منتشر خواهند شد.

اخیرا، در جریان رویداد ویدیویی و جزئیِ نینتندو دایرکت سه بسته الحاقی تازه برای بازی Cadence of Hyrule معرفی شده است. بسته اول، «بسته‌ی شخصیت‌ها» نام دارد و امروز منتشر خواهد شد. این «بسته‌ی شخصیت‌ها» شامل کاراکترهای ایمپا، آریا، شدو لینک، شدو زلدا و فردریک خواهد بود. بسته‌ی دوم شامل ۳۹ قطعه موسیقی خواهد بود که برخی‌شان قطعاتی ریمیکس خواهند بود. بسته نهایی و سوم نیز شامل محتوای داستانی تازه، نقشه‌ای جدید و قطعاتِ موسیقیِ تازه خواهد بود. بازیکنان با خرید این بسته‌ همچنین قابلیت بازی به‌عنوان اسکوُل‌کید را به‌دست خواهند آورد. این شخصیت همچنین بنابر ماسکی که در بازی می‌گذارد، قابلیت‌های مختلفی به‌دست خواهد آورد.

Cadence of Hyrule

هرکدام از بسته‌های الحاقی مذکور ۵.۹۹ دلار قیمت‌گذری شده‌اند و همه‌شان به‌صورت یک‌جا در یک سیزن ‌پسِ (Season Pass) با برچسب قیمت ۱۴.۹۹ دلاری نیز منتشر خواهند شد. کسانی که سیزن پس بازی را تهیه کنند، چند لباس اضافی برای شخصیت‌های لینک و زلدا نیز دریافت خواهند کرد. بسته الحاقی اول از امروز در دسترس قرار گرفته است و دو بسته دیگر تا اواخر ماه اکتبر (اوایل ماه آبان) منتشر خواهند شد.

اگر تاکنون بازی Cadence of Hyrule را تجربه نکرده‌اید و منتظر انتشار بازی با تمام بسته‌های الحاقی آن بوده‌اید، باید بدانید که یک نسخه کامل و فیزیکی که شامل خود بازی و تمام بسته‌های الحاقی آن می‌شود، در تاریخ ۲۳ اکتبر (دوم آبان) برای کنسول نینتندو سوییچ (Nintendo Switch) منتشر خواهد شد.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده