نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

تصویر فاش شده از فیلم Godzilla vs Kong خبر از یک نبرد حماسی می‌دهد

به‌تازگی تصویری از فیلم Godzilla vs Kong فاش شده که در این تصویر شاهد یک نبرد بزرگ بین گودزیلا و کینگ کونگ هستیم.

آذر گذشته بود که شرکت برادران وارنر ویدیویی از فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۰ منتشر کرد که در آن شاهد نمایش کوتاهی از فیلم Godzilla vs Kong (گودزیلا علیه کونگ) نیز بودیم که در طول این صحنه گودزیلا و کینگ کونگ در حال مبارزه با یکدیگر هستند، اما کیفیت بهتری از این صحنه تا به امروز منتشر نشده است. همچنین اکران این فیلم هیولایی نیز به‌تازگی تا سال ۲۰۲۱ عقب افتاده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Godzilla vs Kong فاش شده که اشاره به یک نبرد حماسی در فیلم می‌کند. در این تصویر که توسط KaijuNewsOutlet منتشر شده و درواقع روی جعبه اسباب‌بازی‌های این فیلم نقش بسته، شاهد مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ روی ناو هواپیمابر هستیم:

مبارزه گودزیلا با کینگ کونگ روی ناو هواپیمابر در فیلم Godzilla vs Kong

صد البته این تصویر مانند تصویری است که در آذر ماه منتشر شده بود و اگرچه تصویری مستقیم از خود فیلم نیست، اما نمای بهتر و کامل‌تری از این مبارزه روی ناو هواپیمابر را به ما ارائه می‌کند که تصویر اصلی ظاهرا در طول شب یا یک هوای طوفانی رخ می‌دهد، ولی این تصویر در طول روز جریان دارد. میلی بابی براون در نقش مدیسون راسل، کایل چندلر در نقش مارک راسل و جانگ زئی در نقش دکتر چن، الکساندر اسکارشگرد، ایزا گونزالس، ربکا هال، دمیان بیچیر، دانای گوریرا، برایان تایری هنری، جولیان دنیسون، فرانسیس مک دورمند، لنس ردیک، جسیکا هنویک، شون اوگوری و وان مارتن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla vs Kong حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong را بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده