نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲

بتمنی که می‌خندد، بازگشت و تبدیل به یک موجود شیطانی‌تر شد

در قسمت جدید مجموعه Dark Nights: Death Metal ماجرا چرخش عجیبی به خود می‌گیرد؛ بتمنی که می‌خندد نه‌تنها دوباره بازمی‌گردد، بلکه تبدیل به یک شخصیت بدتر می‌شود.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت ۲ سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal را برای شما فاش کند.

.

.

.

مجموعه کمیکی Dark Nights: Death Metal با داستان‌های خود دارد به‌طور کامل تصور ما را از دنیای دی سی کامیکس و افسانه‌های آن، به هم می‌ریزد. در طی این مدت، پرپتوآ و بتمنی که می‌خندد، در حال ساخت دنیای «دارک مولتی ورس» خود بودند. هم رویداد Death Metal و هم رویداد اصلی این دنیا یعنی Dark Nights: Metal توجه زیادی به طرفداران و دیدگاه آن‌ها نسبت به بروس وین/بتمن، نشان دادند؛ زیرا در طی این مدت، چندین نسخه مختلف و هیبریدی از مبارز شنل پوش از دل مولتی ورس بیرون آمده است. ماجراهای اخیر خط داستانی Death Metal، عجیب بودن این دنیا و افسانه‌های آن را به سطح جدیدی برد.

در این خط داستانی ما شاهد مرگ ظاهری بتمنی که می‌خندد بودیم و بعد متوجه شدیم که قرار است یک شخصیت شیطانی کاملا جدید دیگر از پس این اتفاقات بیرون بیاید. در بخش دوم این قسمت، داستان از Castle Bat آغاز شد که در آن ما شاهد حضور بتمن‌های شرور مختلف بودیم که درکنار آن‌ها چند رابین زیردست هم حضور داشتند. البته این را فراموش نکنیم که در این تصاویر چند تن از اعضای گروه Alfrood هم حضور دارند؛ یک گروه که از آلفرد پنی ورث‌ها تشکیل شده است. آن‌ها در تلاش بودند تا یک آزمایش بزرگ را انجام دهند. کاری که آن‌ها انجام دادند این بود که آلفرود، مغز بتمنی که می‌خندد را درون یک نسخه قدیمی از بروس وین گذاشتند که ما آن را تا حالا ندیده بودیم.

آلفرد پنی ورث در حال عمل کردن بروس وین/دکتر منهتن

اگر با دقت نگاه کنید، متوجه می‌شوید که این نسخه از بروس وین، شباهت بسیار زیادی به دکتر منهتن دارد و «بدن او بیشتر از انرژی ساخته شده است تا گوشت و پوست». به محض اینکه این مغز در بدن آن نسخه از بروس قرار داده شد، آن‌ها با یکدیگر پیوند خوردند و بتمنی که می‌خندد کم کم شکل آشناتری را به خود گرفت. او حالا لباس جدیدی بر تن داشت و کلاه شاخ‌دار متفاوتی را روی سر گذاشته بود؛ درکنار تمام این‌ها هم یک رنگ آبی شبیه به دکتر منهتن روی او به وجود آمده بود. همینطور که قسمت پیش رفت، ما شاهد این بودیم که بتمنی که می‌خندد با پرپتوآ ملاقات کرد؛ کسی که بیان کرد در آینده چه برنامه‌هایی برای دارک مولتی ورس دارد و قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد.

بعد از این اتفاق، او عنوان «رابین کینگ» را روی یکی از رابین‌های شرور خود گذاشت و اعلام کرد که او باید تبدیل به یک نسخه بسیار شرورتر بشود. مدت زیادی نگذشت که او تغییر شکل داد و تبدیل به یک شخصیت سیاه و سایه‌ای شد که گوش‌های بسیار بزرگ و تیزی هم داشت؛ شخصیتی که نام خود را «تاریک‌ترین شوالیه» گذاشت. درست است... بتمنی که می‌خندد دقیقا دچار همان تکامل شبیه به پوکمون شد. با اینکه هنوز مشخص نیست که این شکل جدید تا چه زمانی قرار است در این رویداد باقی بماند، اما به جرئت می‌توان گفت که ایده تاریک‌ترین شوالیه کاملا مناسب دنیای Death Metal است. این ایده همچنین هویت شیطانی و شرور بتمنی که می‌خندد را به سطح جدیدی می‌برد و با حضور در هر صفحه‌ای از این کتاب، ترس و دلهره را به دل مخاطب می‌اندازد.

ترسیدن بتمن‌ها و تبدیل شدن بروس وین به بتمنی که می‌خندد

تبدیل شدن بتمنی که می‌خندد به تاریک‌ترین شوالیه


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده