نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

تصویر واضحی از شرور مرموز و جدید ونوم منتشر شد

اخیرا تصاویر مختلفی از جلد قسمت ۲۷ سری کتاب کمیک Venom منتشر شده که در آن تصویر واضح شرور جدید و مو سفیدِ محافظ مرگبار، مشخص می‌شود؛ کسی که خیلی به نال شبیه است.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، تصویری از جلد قسمت ۲۷ سری کتاب کمیک Venom منتشر شده است؛ ما در این تصویر شاهد حضور شرور جدید و مرموز ونوم هستیم. این شرور که موهای سفیدی هم دارد، در تلاش است تا محافظ مرگبار را مورد آزار و اذیت قرار دهد. هنرمند این تصاویر یعنی جانبوی میرز این تصویر جلد را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرده است؛ تصویری که در آن ما شاهد هویت واقعی این شرور، آن هم بدون ماسک هستیم. میرز در ادامه این تصاویر، این متن را هم نوشته است: «تصویر جلد قسمت ۲۷ مجموعه Venom، یک شرور کاملا جدید را به دنیای ونوم معرفی می‌کند».

در میان این تصاویر ما شاهد یک تصویر سه نفره هم هستیم که در آن خود ونوم، دشمن جدیدش و همچنین کارنیج حضور دارند. این شرور، چشمانی قرمز و درخشان، زبانی تیز و عجیب و همچنین دندان‌های نیش بسیار تیز و برنده‌ای دارد. باتوجه‌به رنگ سفیدی که موها و چهره این شخصیت دارد، می‌توان گفت که شباهت‌های زیادی بین او و خدای سیمبیوت‌ها یعنی نال دیده می‌شود. در حال حاضر نال در حال آماده‌سازی برای یک جنگ است و قصد دارد به سمت زمین بیاید. او قرار است در خط داستانی مینی سری The King in Black که در ماه دسامبر سال جاری منتشر می‌شود، در مقابل قهرمانان دنیای مارول قرار بگیرد.

در مجموعه جدید، اولین‌بار در ۲ صفحه از قسمت ۲۵ بود که به این شخصیت شرور اشاره‌هایی شد؛ به‌عنوان مسبب و میزبان تهدیدهای مختلفی که قرار است ونوم در آینده با آن‌ها برخورد کند. ما باید صبر کنیم و ارتباط ونوم با نال را در آینده ببینیم. توانایی‌ها و دشمنی‌های او با ونوم، همچنان مانند یک رمز و راز بزرگ است و ما باید برای دیدن آن کمی انتظار بکشیم. در حال حاضر سر ونوم حسابی با ویروس اسرارآمیز گرم است و با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند. این ویروس در قسمت ۲۶ این سری کتاب کمیک ظاهر شد و به‌دنبال انتقام گرفتن از شخصیت اصلی داستان ما بود؛ البته آن هم به دلایلی که هنوز فاش نشده است. قسمت ۲۶ از سری کتاب کمیک Venom در حال حاضر در دسترس است.


منبع cbr
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده