نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵

اولین بازی پلی استیشن 5 جهت پیش‌ خرید در فروشگاه آمازون مشاهده شد

پس از قرار گرفتن پلی استیشن 5 در فروشگاه آمازون، حال به‌نظر می‌رسد نوبت به اولین بازی کنسول نسل نهم سونی فرا رسیده تا جهت پیش خرید در این فروشگاه مشاهده شود.

با نزدیک شدن به تعیطلات سال میلادی و شروع عصر جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی، هیجان و شور و شوق به اوج خود رسیده است. سونی و مایکروسافت به‌عنوان دو رقیب اصلی در حال آماده شدن برای رقابتی سرسخت و همینطور رقم زدن خاطرات جدید برای عاشقان صنعت بازی‌های ویدیویی هستند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که بالاخره سونی مدتی پیش با برگزاری رویداد خود، درکنار معرفی و نمایش تعدادی از بازی‌های پلی استیشن 5، از ظاهر این کنسول نیز رونمایی کرد.

پس از اینکه چندی پیش خبری مبنی‌بر احتمال افزایش قیمت بازی‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد، بسیاری منتظر این بودند تا ببینند آیا این خبر واقعا صحت دارد یا خیر؟ و آیا قرار است تمام بازی‌های نسل نهم از این قاعده پیروی کند؟

حال در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به اینکه روز گذشته اولین بازی پلی استیشن 5 برای پیش خرید در فروشگاه آمازون قرار داده شد، به‌نظر می‌رسد تاحدودی بتوان سرنوشت سیاست قیمت‌گذاری بازی‌ها را حدس زد. بازی اکشن نقش‌آفرینی Scarlet Nexus ساخته استودیوی باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment) با برچسب قیمت ۵۹.۹۹ دلار از همین لحظه قابل پیش‌خرید است. این بازی یک اثر با حال‌وهوای انیمه‌ای است که با بهره‌گیری از گیم‌پلی روان و سرعتی باید با موجودات فرازمینی مختلفی مبارزه کنید. درکنار فروشگاه آمازون علاقه‌مندان می‌توانند مستقیم از وبسایت رسمی باندای نامکو نیز اقدام به خرید این بازی کنند.

پیش خرید بازی Scarlet Nexus برای کنسول پلی استیشن 5 در فروشگاه آمازون

اگرچه هنوز تیم سازنده از تاریخ دقیق و رسمی انتشار Scarlet Nexus جزییاتی منتشر نکرده است، اما باتوجه به اطلاعات موجود در صفحه بازی در فروشگاه آمازون، طرفداران می‌توانند در تاریخ یازده دی (۳۱ دسامبر) جدیدترین ساخته استودیوی باندای نامکو را تجربه کنند.

از طرف دیگر شعبه مکزیک آمازون نیز دست به اقدامی مشابه برای پیش‌فروش دو بازی دیگر برای کنسول نسل نهمی سونی زده است؛ بر این اساس دو بازی Pragmata و Resident Evil 8: Village هرکدام با قیمت ۱۶۹۹ پزوی مکزیک (۷۵ دلار) در این فروشگاه لیست شده‌اند.

صفحه پیش خرید دو بازی Resident Evil Village و Pragmata برای پلی استیشن 5 در آمازون

اگر اطلاعاتی از Pragmata ندارید، این بازی برای اولین‌بار در رویداد معرفی بازی‌های پلی استیشن 5 توسط استودیوی کپکام (Capcom) معرفی شد. به‌نظر می‌رسد بازی Pragmata یک اثر با حال‌وهوای آخرالزمانی است که بخشی از آن در فضا و خارج از زمین در جریان است.

حال باید منتظر ماند و دید این تفاوت قیمت در بازی‌های نسل بعد وجود خواهد داشت یا در آخر با افزایش قیمت تمامی آثار PS5 و ایکس باکس سری ایکس همراه خواهیم بود؟ لطفا شما هم نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingintel
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده