نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

نسخه کارگردان فیلم Midsommar به‌شکل بلوری عرضه می‌شود

شرکت A24 از نسخه‌ی کالکتور فیلم روان‌شناختی مهیج Midsommar به کارگردانی آری استر رونمایی و تاریخ عرضه‌ی آن را اعلام کرد.

یقیناً خبر عرضه‌ی بلوری نسخه‌ی کارگردان فیلم روان‌شناختی دلهره‌آور Midsommar (میدسمار) تنها در انگلستان باعث دلسردی برخی از طرفداران شده است، اما شرایط به‌زودی تغییر می‌کند. در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت A24 از کالکتور ادیشن نسخه‌ی کارگردان فیلم «میدسامر» به کارگردانی آری استر رونمایی کرده است که شامل کیفیت‌های بلوری و 4K UHD است و در ایالات متحده‌ی آمریکا نیز عرضه می‌شود. توییت شرکت ای۲۴ در ادامه قابل مشاهده است و شما می‌توانید از «اینجا» برای پیش خرید نسخه‌ی کالکتور اقدام کنید.

هر چیزی اعم از نسخه‌ی کارگردان فیلم Midsommar آری استر فرصت ظهور دوباره را پیدا می‌کند. اکنون بلوری نسخه‌ی کالکتور فیلم را می‌توان از «اینجا» تهیه کرد. این نسخه شامل جاکتابی زردرنگی با روکش پارچه‌ای، یک کتاب ۶۲ صفحه‌ای مصور با پیش‌گفتاری از مارتین اسکورسیزی و طرح‌های هنری اصلی و البته نسخه‌ی 4K UHD و Standard HD فیلم «میدسامر» است.

به همان اندازه که نخستین نسخه‌ی کالکتور شرکت A24 در قفسه‌ی فیلم‌ها خیره‌کننده به نظر می‌رسد، به همان اندازه تماشای نسخه‌ی ۱۷۱ دقیقه‌ای فیلم Midsommar با کیفیت 4K Ultra HD تجربه‌ی خارق‌العاده را برای طرفداران رقم خواهد زد. در نسخه‌ی کالکتور یک جعبه‌ی کتاب زردرنگ با روکش پارچه‌ای، یک کتاب مصور ۶۲ صفحه‌ای با طرح‌های هنری اصلی فیلم Midsommar اثر راگنار پرسون و پیش‌گفتاری از مارتین اسکورسیزی ضمیمه‌ی دیسک بلوری شده است که در تاریخ ۳۰ تیر ۱۳۹۹ (۲۰ ژوئیه ۲۰۲۰) برای خریداران ارسال خواهد شد.

کالکتور نسخه‌ی کارگردان فیلم Midsommar  آری استر

پیش از این بلوری نسخه‌ی کارگردان فیلم Midsommar در پاییز سال گذشته در انگلستان عرضه شده بود و طرفداران در آمریکا پس از خریداری نسخه‌ی اصلی می‌توانستند نسخه‌ی طولانی‌تر فیلم را به‌شکل انحصاری از شبکه‌ی اپل تی‌وی تماشا کنند. فیلم «میدسامر» ماجراهای یک زوج جوان با نقش‌آفرینی جک رینور و فلورنس پیو را دنبال می‌کند که برای بازدید از یک جشنواره‌ی تابستانی نمادین رهسپار زادگاه روستایی دوست‌شان در سوئد می‌شوند. بااین‌حال آنچه که در ابتدای امر به یک محل استراحت ساده و دلپذیر شباهت دارد، فوراً به‌وسیله‌ی فرقه‌ی مشرک به یک میدان رقابت شدیداً خشونت‌آمیز و عجیب‌وغریب تبدیل می‌شود. 

فلورنس پیو، جک رینور، ویلیام جکسون هارپر، ویل پولتر، گونل فرد، جولیا رگنارسون، آنا آستروم، لیو میونس، لوئیز پیترهوف و بیورن اندرسن از بازیگران فیلم Midsommar هستند که در سال ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینما رفت و با تحسین منتقدان و تماشاگران مواجه شد. فیلم روان‌شناختی ترسناک «میدسامر» که آری استر وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی آن را برعهده داشت، با بودجه‌ی ۹ میلیون دلاری توانست ۴۷.۹ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته باشد. آری استر پیش‌تر برای کارگردانی فیلم ترسناک ماوراء‌الطبیعه‌ی Hereditary (موروثی) مورد تحسین قرار گرفته بود.

فیلم «موروثی» که تونی کولت، گابریل بیرن، الکس وولف، مایلی شاپیرو، مالوری بکتل و آن داود را در گروه بازیگرانش داشت، داستان آنی را روایت می‌کرد که پس از مرگ مادرش همچنان وجودش را در بین خانواده احساس می‌کند. در ادامه زمانی‌که تمام خانواده مورد تهدید یک نیروی فراطبیعی قرار می‌گیرند، آنی باید در میان تاریکی‌ها به کاوش بپردازد و از سرنوشت شوم خود فرار کند. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده