نویسنده: رضا اسکندری
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

تریلر معرفی تیم ملی انگلستان در بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions منتشر شد

شرکت باندای نامکو با انتشار یک تریلر جدید از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions، تیم ملی جوانان انگلستان و شخصیت رابسون را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، شرکت باندای نامکو با انتشار یک تریلر جدید از بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions، از تیم ملی جوانان انگلستان و کاپیتان آن‌ها به‌نام رابسون رونمایی کرد. بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions را می‌توان یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های کاربران شرق آسیا و به‌خصوص طرفداران انیمه‌ی فوتبالیست‌ها دانست. انیمه‌ی فوتبالیست‌ها بدون شک یکی از خاطره‌انگیز‌ترین انیمیشن‌های زمان کودکی بسیاری از ما به‌شمار می‌رود و به‌زودی می‌توانیم یک بازی ویدیویی با محوریت آن انیمه را تجربه کنیم.

تابه‌امروز تریلر‌ها و اطلاعات زیادی از این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته و امروز با انتشار یک تریلر جدید از این بازی، شاهد معرفی شخصیت جدید رابسون و تیم ملی جوانان کشور انگلستان بودیم. بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions در تاریخ ۶ شهریور (۲۷ اوت) در کشور ژاپن و در تاریخ ۷ شهریور (۲۸ اوت) در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

بازی Captain Tsubasa: Rise of New Champions برای کنسول پلی ‌استیشن 4 و کنسول نینتندو سوییچ و همچنین برای پی سی ازطریق سرویس استیم در دسترس قرار خواهد گرفت. تریلر جدید این بازی را می‌توانید در زیر مشاهد کنید.

دانلود از آپارات


منبع gametsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده