// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بازسازی شخصیت‌های بازی Stardew Valley در Animal Crossing: New Horizons

یکی از کاربران ردیت شخصیت‌های بازی Stardew Valley را در آخرین نسخه‌ی بازی Animal Crossing بازسازی کرده است.

ساخته‌های طرفداران بازی Animal Crossing: New Horizons همواره ما را شگفت زده می‌کنند. ما پیش از این بازسازی نبردهای Pokemon، کاراکترهای بازی Super Smash Bros و حتی بازسازی برنامه‌های تلویزیونی مانند Danny Phantom را در این بازی دیده بودیم. چیز دیگری نباید ما را غافلگیر کند؛ بااین‌حال یکی از بازیکنان جدیداً کاراکترهای بازی Stardew Valley را در بازی Animal Crossing بازسازی کرده و نتایج آن جالب توجه است.  
یکی از کاربران وب‌سایت ردیت به نام Zandrewbert8 اسکرین‌شات‌هایی را از بازسازی شخصیت‌های Stardew Valley در بازی Animal Crossing: New Horizons، منتشر کرده است. او علاوه‌بر طراحی لباس ۳۶ شخصیت بازی، برای هرکدام براساس شخصیتی که دارند، اتاقی ساخته است. 
در این تصاویر بازسازی شخصیت‌های مورد‌علاقه‌مان مانند الیوت، سباستین، ابیگیل، لیا و دیگر شهروندانی را که در Pelican Town زندگی می‌کنند، می‌بینیم. تمامی آیتم‌ها، از لباس‌ها گرفته تا وسایل همگی برای شخصیت‌ها به‌صورت جداگانه بازسازی شده‌اند.

Animal Crossing New Horizons
میزان تلاش و زمانی‌که این کاربر برای ساخت هر شخصیت صرف کرده، کاملاً مشهود است؛ زیرا اگر Stardew Valley را بازی کرده باشید، همه‌ی شخصیت‌ها برای شماکاملاً قابل شناسایی هستند؛ برای مثال پنی در کتابخانه‌ای پر از کتاب قرار دارد و اطراف الکس را وسایل ورزشی فرا گرفته‌اند. 
حتی کاراکتر‌های جانبی، مانند Marlon و Krobus نیز در این بازسازی وجود دارند. Zandrewbert8 از خود نیز خلاقیت به کار برده و کاراکتر‌ها احساساتی را مطابق شخصیت‌شان به‌روز می‌دهند؛ مانند Maru (دانشمندی در بازی) که همواره در‌حال تفکر است یا Elliot (شخصیتِ رومانتیک) که خجالت‌زده است.

Animal Crossing New Horizons


طبق گفته این کاربر، زمانی که برای ساخت تمامی این شخصیت‌ها صرف کرده، حدود ۹۰ ساعت بوده و یک هفته انجام این کار طول کشیده است. می‌توانید تمامی بازسازی‌ها را در این لینک ببینید


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده