// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی A Plague Tale: Innocence بیش از یک میلیون نسخه فروش داشته است

حساب کاربری توییتر A Plague Tale اعلام کرده که فروش بازی A Plague Tale: Innocence به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. 

A Plague Tale: Innocence را می‌توان یکی از بازی‌های با کیفیت و سرگرم کننده دانست که در بهار ۲۰۱۹ در اختیار کاربران قرار گرفت. داستان بازی روایت‌گر خواهر و برادری بود که برای زنده‌ماندن، تلاش می‌کردند. امیسیا، خواهر هیوگو، وظیفه داشت تا به برادر خود کمک کند و جدا از زنده نگه داشتن او، طلسم هیوگو را هم از بین ببرد. با پیشروی در خط داستانی، با کاراکترهای مختلفی آشنا می‌شوید که هرکدام از آن‌ها مهارت جدیدی را به امیسیا آموزش می‌دهند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر A Plague Tale اعلام کرده که فروش بازی A Plague Tale: Innocence به بیش از یک میلیون نسخه رسیده است. همچنین در ادامه، ضمن تشکر از تمامی کاربران اعلام شده که بدون جامعه کاربری A Plague Tale: Innocence رسیدن به این رقم امکان پذیر نبوده است. 

استودیو اسوبو (Asobo Studio)، سازنده A Plague Tale: Innocence، تریلری را به‌مناسب فروش بازی درنظر گرفته که در جریان آن شاهد نمرات و بازخوردهای خوب A Plague Tale: Innocence از سوی منتقدین هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی A Plague Tale: Innocence را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده