نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

نیکی کارو فیلم Beautiful Ruins را کارگردانی می‌کند

نیکی کارو، کارگردان فیلم لایو-اکشن Mulan سکان هدایت فیلم Beautiful Ruins شرکت امبلین پارتنرز را در دست می‌گیرد.

مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت امبلین پارتنرز قرارداد جدیدی را با نیکی کارو، کارگردان فیلم لایو-اکشن Mulan (مولان)، برای کارگردانی فیلم Beautiful Ruins (ویرانه‌ی زیبا) امضا کرد که با اقتباس از رمانی عاشقانه با همین نام از جس والتر ساخته می‌شود. شرکت Amblin Partners در ماه فوریه اعلام کرد که برای تولید یک فیلم تازه باری دیگر با شرکت نیل استریت پروداکشنز همکاری می‌کند که پیش از این در فیلم جنگی 1917 به کارگردانی سم مندس همکاری داشتند. فیلم «۱۹۱۷» که جرج مکای، دین-چارلز چپمن، مارک استرانگ، اندرو اسکات، ریچارد مدن، کالین فرث، بندیکت کامبربچ و دنیل میز را در گروه بازیگرانش داشت، با بودجه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری توانست ۳۷۴.۷ میلیون دلار در گیشه فروش داشته باشد و در نودودومین دوره‌ی مراسم اسکار نیز در ۱۰ شاخه نامزد دریافت جایزه شد که نهایتاْ سه جایزه‌ی «بهترین فیلم‌برداری»، «بهترین جلوه‌های ویژه» و «بهترین صداگذاری» را به‌دست آورد.

نیکی کارو برای کار روی سریال Anne with an E (آنه با یک ای) شبکه‌ی نتفلیکس موفق به دریافت جایزه‌ی Canadian Screen Awards (هنرهای تصویری کانادا) شد و از دیگر آثارش می‌توان به فیلم درام Whale Rider (سوارکار نهنگ)، فیلم North Country (سرزمین شمالی) با نقش‌آفرینی شارلیز ترون و فیلم The Zookeeper's Wife (همسر نگهبان باغ‌وحش) اشاره کرد. داستان فیلم Beautiful Ruins از یک روستای ساحلی در ایتالیای سال ۱۹۶۲ آغاز می‌شود که مردی جوان در آن‌جا هتل بدون مسافری را اداره می‌کند، اما روزی یک هنرپیشه‌ی تازه‌کار آمریکایی از راه می‌رسد و به او علاقه‌مند می‌شود. پنج دهه بعد و در هالیوود امروزی، یک دستیار درمانده که زمانی تهیه‌کننده‌ای پرانرژی بوده است، درگیر نیروی محسورکننده‌ی داستانِ این عاشق ایتالیایی می‌شود و آن را به سوی یک پایان خوش سوق می‌دهد.

مارک همر و کیارا آتیک کار اقتباس فیلم Beautiful Ruins را براساس پیش‌نویش قبلی فیلم‌نامه انجام می‌دهند که میکا فیتزرمن-بلو و نوآ هارپستر نگارش آن را برعهده داشتند. همچنین پیپا هریس، سم مندس و جولی پاستور از شرکت Neal Street Productions به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی فیلم «ویرانه‌ی زیبا» فعالیت می‌کنند و نیکولاس براون وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد. شرکت نیل استریت پروداکشنز تولید فیلم‌های Away We Go (جایی‌که می‌رویم)، Revolutionary Road (جاده‌ی انقلابی) و Jarhead (جارهد) را در کارنامه دارد. افزون‌بر این، جب برودی، رئیس بخش تولید شرکت امبلین پارتنرز درکنار میا مانیسکالکو، نایب رئیس شرکت Creative Affairs بر پروژه نظارت خواهند کرد. شما می‌توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده