// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

استودیو جدید تنسنت گیمز یک بازی AAA جهان باز برای PS5 و Xbox Series X می‌سازد

تنسنت گیمز به‌تازگی شعبه جدیدی از استودیو Lightspeed & Quantum را با هدف ساخت یک بازی AAA برای پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس تأسیس کرده است. 

استودیو Lightspeed & Quantum یکی از استودیوهای زیرمجموعه شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games) به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۹ بازی PUBG Mobile Lite را توسعه داد. شرکت تنست گیمز با راه‌اندازی شعبه جدید این استودیو، قصد دارد وارد بازار توسعه بازی برای پلتفرم‌های نسل نهم شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت تنسنت گیمز شعبه جدید Lightspeed & Quantum را با نام Lightspeed Studio در لس آنجلس تأسیس کرده است. در ادامه اعلام شده که هدف اصلی این استودیو، ساخت یک بازی AAA و جهان باز برای پلی ‌استیشن 5 و ایکس ‌باکس سری ایکس است. نکته‌ی جالب این است که استودیو لایت‌اسپید توسط استیو مارتین رهبری می‌شود؛ شخصی‌که در گذشته سمت رهبری در تیم توسعه بازی Red Dead Redemption 2 و بازی Grand Theft Auto V داشته است. 

استیو مارتین در جریان بیانیه خود اعلام کرده که آن‌ها با ترکیب یک محیط کاری بدون استرس با توسعه بازی در سطح جهانی، دوره جدیدی از فرهنگ بازی‌سازی را به‌وجود خواهند آورد. وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که «از روز اول، درحالی‌که تیم ما صداقت، فعالیت مفید، همکاری و خلاقیت را ترویج می‌دهد، روی توسعه بازی‌های با کیفیت هم تمرکز خواهد کرد.»

در انتها استیو مارتین متعهد شده که یک فضای کاری سالم را برای تیم روبه‌رشد استودیو لایت‌اسپید فراهم خواهد کرد. این استودیو هم‌اکنون شامل تعدادی از اعضای سابق استودیوهای راک‌استار گیمز، ریسپاون اینترتینمنت، 2K Games و اینسامنیاک گیمز است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Genatsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده