// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵

فروش بازی Dead Cells به بیش از سه میلیون نسخه رسید؛ انتشار آپدیت جدید بازی

استودیو موشن توئین، سازنده Dead Cells در نشست خبری اخیر خود اعلام کرد که فروش این بازی به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است.

بازی Dead Cells برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ (به‌صورت دسترسی زودهنگام) عرضه شد و توانست نظرات مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران کسب کند. همچنین تابه‌امروز بازی Dead Cells روی پلتفرم‌های متعددی عرضه شده تا قشر بیشتری از بازیکنان بتوانند این بازی روگ‌لایک با المان‌های مترویدوینیا را تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو توئین موشن (Twin Motion) و ایول امپایر (Evil Empire)، سازنده‌های بازی Dead Cells، در نشست خبری اخیر خود اعلام کرده‌اند که فروش بازی دد سلز به بیش از سه میلیون نسخه رسیده است. همچنین در ادامه اعلام شد که نوزدهمین آپدیت بازی Dead Cells هم‌اکنون برای کامپیوتر عرضه شده است. کاربران سایر پلتفرم‌های بازی هم در هفته‌های آتی این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

تیم سازنده اعلام کرده که آپدیت منتشر شده تغییرات بسیاری را روی گیم‌پلی از جمله سلاح‌ها و آیتم‌های بازی اعمال کرده است. به‌عبارتی شاهد ضعیف، قوی یا به کل بازطراحی بعضی از آن‌ها هستیم. برای مثال Crossbow که درگذشته یک سلاح تک‌دست به‌حساب می‌آمد، حال یک سلاح دودست (Two-Handed) به حساب می‌آید. از طرفی یک کوله پشتی مخصوص هم به بازی دد سلز اضافه شده که در جریان آن بازیکن می‌تواند با وجود برداشتن یک سلاح دودست، یک سلاح دیگر را در کوله پشتی خود قرار دهد. 

تغییرات اعمال شده در جریان به‌روزرسانی جدید بازی Dead Cells فقط شامل سلاح‌ها و آیتم‌ها نمی‌شود، بلکه فروشگاه‌های بازی هم دستخوش تغییراتی شده است. برای مثال، سیستم Scaling مربوط به کسب طلا از بازی حذف شده و هرقدر که سطح یک آیتم یا سلاح در بازی بالاتر باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. همچنین قیمت مورد نیاز آیتم‌ها هم تغییر پیدا کرده است.

مقاله‌های مرتبط:

از دیگر تغییرات بازی Dead Cells هم می‌توان‌‌به نوع دسته‌بندی آیتم‌ها در فروشگاه‌های بازی اشاره کرد که باتوجه‌‌به رنگ و ارزش خود دسته‌بندی می‌شوند. کاربران برای مطالعه تغییرات کامل آپدیت جدید Dead Cells می‌توانند به سایت دد سلز مراجعه کنند. نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Dead Cells چیست؟ آیا از تجربه‌ی آن راضی بوده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده