// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۰

رویداد Summer Game Fest ایکس باکس معرفی شد؛ دسترسی به دمو بیش از ۶۰ بازی در این رویداد

مایکروسافت از تاریخ ۳۱ تیر ماه تا پنج مرداد ماه رویداد Summer Game Fest را برگزار می‌کند و در جریان آن دمو بیش از ۶۰ بازی جدید در دسترس کاربران قرار داده می‌شود.

یکی از مواردی که کاربران خواهان دانستن آن هستند، زمان دقیق رویداد ماه ژوئیه ایکس‌باکس است. دیروز خبری منتشر شد که رویداد ایکس‌باکس سری ایکس احتمالا در دوم مرداد ماه (۲۳ ژوئن) برگزار می‌شود. بااین‌حال مایکروسافت رویداد دیگری را هم برای کاربران درنظر گرفته که به مدت ۶ روز برگزار می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، مایکروسافت به‌تازگی اعلام کرده است که از تاریخ ۳۱ تیر ماه (۲۱ ژوئیه) تا پنج مرداد ماه (۲۶ ژوئیه) رویداد Summer Game Fest را برگزار می‌کند. در جریان فستیوال تابستانی بازی ایکس‌باکس، دمو بیش از ۶۰ بازی جدید در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. دراین‌میان اشاره کنم که دموهای ذکر شده، مربوط‌به بازی‌های جدیدی است که هنوز عرضه نشده‌اند و کاربران قبل از عرضه این دسته از بازی‌ها، می‌توانند بیش‌ازپیش با آن‌ها آشنا شوند.

بااینکه فهرست دمو بازی‌های رویداد Summer Game Fest اعلام نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که دمو بازی‌های Cris Tales، Destroy All Humans!، Haven، Hellpoint و Skatebird در اختیار کاربران قرار داده شود. در ادامه مشخص شده که تعداد دموهای قرار گرفته در این رویداد، بین ۷۵ الی ۱۰۰ عدد خواهد بود. در انتها اشاره نشده که آیا کاربران پی سی و ویندوز ۱۰ هم قادر به دریافت دمو‌های مختلفی هستند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده