نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۱

The Old Guard با بازی شارلیز ترون هم‌اکنون یکی از ۱۰ فیلم پر بیننده نتفلیکس است

نتفلیکس آماری از میزان استقبال از فیلم The Old Guard با بازی شارلیز ترون را منتشر کرده که حکایت از استقبال بسیار خوب بینندگان این سرویس استریم دارد.

مدتی پیش بود که فیلم The Old Guard (نگهبانانی از دیرباز) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از میزان استقبال از این فیلم اکشن منتشر شده است. نتفلیکس در توییتر رسمی خود تایید کرد که این فیلم تنها در ۸ روز ابتدایی انتشار خود به یکی از ۱۰ فیلم پر بیننده و محبوب این سرویس استریم تبدیل شده است. نتفلیکس آمار دقیقی از میزان استقبال در ۸ روز را منتشر نکرده است، اما می‌گوید که پیش‌بینی می‌شود این فیلم در ۴ هفته ابتدایی انتشار خود بیش از ۷۲ میلیون بار توسط اکانت‌های خانگی این سرویس استریم تماشا شود که صد البته این آمار می‌تواند درنهایت کمتر یا حتی بیشتر نیز شود. 

به‌تازگی نتفلیکس فهرست ۱۰ فیلم محبوب اورجینال خود را منتشر کرده است که فیلم Extraction (استخراج) با ۹۹ میلیون‌بار تماشا، محبوب‌ترین فیلم این سرویس استریم در ماه اول انتشار بوده و به‌دنبال آن فیلم Bird Box (برد باکس) با ۸۹ میلیون بار تماشا و فیلم Spenser Confidential (محرمانه اسپنسر) با ۸۵ میلیون بار تماشا، در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. باتوجه‌به این آمار، فیلم The Old Guard در رده ششم پر بیننده‌ترین فیلم‌های نتفلیکس در ماه اول انتشار قرار خواهد گرفت که درواقع یک رتبه پایین‌تر از فیلم Murder Mystery (راز جنایت) و یک رتبه بالاتر از فیلم The Irishman (مرد ایرلندی) خواهد بود.

شارلیز ترون، ماتیاس اسخونارتس، مروان کنزاری، لوکا مارینلی و چیویتل اجیوفور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Old Guard حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی این فیلم اکشن بر عهده جینا پرینس-بایدوود بوده که فیلم «نگهبانی از دیرباز» اقتباسی از رمانی گرافیکی به همین نام اثر گرگ راکا و لیاندرو فرناندز است که خود راکا وظیفه نوشته اقتباس سینمایی آن را نیز بر عهده داشته است. همچنین از هم‌اکنون صحبت‌هایی مبنی بر ساخت دنباله فیلم The Old Guard نیز شنیده می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده